וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר איביץ' הוא מאמנה החדש של מכבי תל אביב, יוצג מחר במסע"ת

30.5.2018 / 19:48

מאמן פאוק סלוניקי לשעבר חתם לשנתיים כבר לפני מספר שבועות, אולם הצהובים חיכו עד היום האחרון בחוזה של קרויף כדי להציגו. מסיבת העיתונאים תתקיים באצטדיון בנתניה. עוזרו הסרבי מילוש וסלינוביץ' לא צפוי להיות מוצג מחר

צילום מסך

ולדימיר איביץ' הוא מאמנה החדש של מכבי תל אביב לשנתיים הקרובות. הסרבי יוצג מחר (חמישי) במסיבת עיתונאים שתקיים הקבוצה באצטדיון בנתניה בהשתתפות המנכ"ל בן מנספורד. איביץ' חתם על החוזה במכבי תל אביב כבר לפני מספר שבועות, אולם במועדון חיכו עד ליום האחרון של החוזה של ג'ורדי קרויף - מחר - על מנת להציג את המאמן החדש. מאמן פאוק סלוניקי לשעבר יגיע עם העוזר הסרבי מילוש וסלינוביץ', אבל ספק אם האחרון יוצג כבר מחר.

במכבי תל אביב החליטו לערוך את מסיבת העיתונאים מחר באצטדיון בנתניה ולא במתקן האימונים בקרית שלום על מנת להעניק לאירוע נופך חגיגי יותר. איביץ' עצמו צפוי לעלות על כר הדשא באצטדיון הביתי החדש שלו.

איביץ' בן ה-41 אימן את קבוצת הנוער של פאוק סלוניקי בין השנים 2013 ל-2016 ובמרץ 2016 קיבל את קבוצת הבוגרים עקב עזיבתו של איגור טידור. איביץ' זכה עם פאוק בגביע היווני ונשאר עד יוני 2017, אז עזב עם 58.57 אחוזי הצלחה ומאז לא אימן באף קבוצה. הוא הספיק לזכות בתואר מנג'ר העונה ביוון לשנת 2017 לפני שהוחלף על ידי אקס מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. בקריירת המשחק שלו הוא שיחק בפרטיזן בלגרד, בורוסיה מנשנגלאדבך, א.א.ק. אתונה, אריס סלוניקי ופאוק סלוניקי. הוא גם רשם שמונה הופעות במדי נבחרת סרביה ומונטנגרו בין השנים 2001 ל-2004.

עוד בנושא:

המחושל: ולאדן איביץ' מגיע למכבי תל אביב אחרי קדנציה סוערת ומוצלחת בפאוק
מכבי תל אביב מציגה: קיצוץ דרמטי בחוזים ותמריץ כספי חדש
לא יחזור: הבלם יגור פיליפנקה צפוי לסיים את דרכו במכבי תל אביב
חואן טוריחו בראיון: "את האליפות הזו הפסדנו בגלל אגו"

מאמן פאוק סלוניקי לשעבר, ולדימיר איביץ'. AP
ברוך הבא. איביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully