וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יחזור: הבלם יגור פיליפנקה צפוי לסיים את דרכו במכבי תל אביב

29.5.2018 / 15:15

הבלרוסי, שהושאל במחצית העונה האחרונה למ.ס. אשדוד, לא צפוי לחזור לקרית שלום בעונה הבאה. הצהובים ממשיכים לבחון את אופציות הרוש וקנדיל, אך קודם כל מנסים למכור את ראיקוביץ'

צילום מסך

בלם מכבי תל אביב יגור פיליפנקה צפוי לסיים את דרכו במועדון והוא יצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים שלא ימשיכו בקבוצה. מכבי תל אביב מחזיקה באופצייה להמשך ההתקשרות עם הבלם, כאשר האופצייה תפוג בסוף החודש הנוכחי וכפי שהדברים נראים אין כוונה של המועדון להודיע לשחקן כי הוחלט להפעיל את האופצייה. כזכור, פיליפנקה הושאל במחצית העונה האחרונה למ.ס. אשדוד, במהלך יוצא דופן מבחינת מיטש גולדהאר שהסכים לשלם חלק משכרו למרות שהוא עבר לשחק במועדון אחר בליגה.

פיליפנקה אמנם נחשב לישראלי ומהווה אופצייה טובה עבור קבוצות בארץ, אך חוזהו מאוד גבוה והוא השתכר בעונה האחרונה כ-40 אלף יורו לחודש. לכן, במכבי תל אביב כנראה יוותרו עליו. פיליפנקה הוא בלם נבחרת בלארוס ובסביבתו מעריכים שאם לא יעבור לקבוצה אחרת בארץ, הוא ימצא את דרכו בחזרה לאירופה, מה עוד שלפני הגעתו לישראל הוא שיחק בליגה הספרדית.

עוד בנושא:

חואן טוריחו בראיון: "את האליפות הזו הפסדנו בגלל אגו"
מכבי תל אביב רוצה את עידן ורד, אבל צריכה למכור קודם את קיארטנסון וראיקוביץ'
איתי שכטר חתם לשתי עונות במכבי תל אביב, ירוויח כ-380 אלף דולר לעונה

שוער נבחרת ישראל, אריאל הרוש. ברני ארדוב
יחליף את הסרבי? אריאל הרוש/ברני ארדוב

בתוך כך, ממשיכים במכבי תל אביב לבחון את אופציות אריאל הרוש ומאור קנדיל, אבל טרם נעשתה פעולה ממשית כדי לצרף אחד מהם. במכבי עדיין מנסים למצוא קבוצה אליה יימכר פרדראג ראיקוביץ' ורק לאחר מכן יתפנו לסגור עם שוער ישראלי כמו הרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully