וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה את עידן ורד, אבל צריכה למכור קודם את קיארטנסון וראיקוביץ'

25.5.2018 / 9:09

הצהובים לא יכולים להגיש הצעה על הקשר, שמעוניין לחבור לאיתי שכטר, בשל מגבלות הפייר פליי. אם צמד הזרים הבכירים לא יימכר בקרוב, ייתכן שיוצע לבית"ר חילופי שחקנים בהשאלה. הרוש או מרציאנו יחליפו את ראיקוביץ'?

צילום מסך

מכבי תל אביב מעוניינת בעידן ורד, אבל לא יכולה להגיש הצעה כספית לבית"ר ירושלים בשל מגבלות הפייר פליי שהושתו עליה. אחרי צירופו של איתי שכטר, במכבי תל אביב רוצים לצרף גם את ורד וגם הקשר מאוד רוצה לחבור אל חברו הקרוב שכטר ולנחות יחד איתו בקרית שלום, אך כאמור הצעה כספית לאלי טביב לא באה בחשבון בשלב הזה בשל ההסדר הצפוי להיחתם מול אופ"א בנוגע לחקירת הפייר פליי.

בסביבת מכבי תל אביב העריכו הבוקר (שישי) כי רק לאחר מכירת וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ', יוכלו במכבי תל אביב לנסות לרכוש שחקנים, אבל אז יתכן שורד כבר יהיה בקבוצה אחרת. אופציה אחרת, שקיימת מבחינת הצהובים, מדברת על חילופי שחקנים בהשאלה. למכבי תל אביב יש קבוצת שחקנים שחוזרת מהשאלה ובית"ר ירושלים זקוקה לשחקנים עם שכר נמוך בהשוואה לורד ולכן מכאן עשויה לצמוח בסופו של דבר עסקה.

עוד בנושא

איתי שכטר חתם לשתי עונות במכבי תל אביב, ירוויח כ-380 אלף דולר לעונה
וידאר קיארטנסון הפתיע את אוהדי מכבי תל אביב: "נתראה בעונה הבאה"
המחושל: היכרות עם ולאדן איביץ', המאמן שמיועד לרשת את ג'ורדי קרויף

שחקני בית"ר ירושלים, עידן ורד, איתי שכטר. ברני ארדוב
ישלבו כוחות במכבי תל אביב? עידן ורד עם שכטר/ברני ארדוב

בכל הקשור למאור קנדיל מבני יהודה, הצהובים לא יכולים כאמור להגיש הצעה לרכוש את המגן הימני וגורם במכבי תל אביב הדגיש כי במקרה הזה הלחץ פחות גדול שכן לאלי דסה יש חוזה לעונה נוספת וכמחליפו קיים שרן ייני שחזר בשלהי העונה האחרונה ושיחק כסוג של מגן ימני כאשר דסה יותר על הקו מקדימה.

במכבי תל אביב לא הופתעו מהציטוט של קיארטנסון בחשבון האינסטגרם שלו בו כתב לאוהדי הקבוצה: "נתראה בעונה הבאה". קיארטנסון רוצה מאוד לעזוב והוא לא שינה את דעתו. האמירה הזו נועדה, על פי גורם הקרוב לקבוצה, להלחיץ את מכבי תל אביב ולהבהיר לה כי אם היא תתעקש למכור את החלוץ בסכומים שבין 5 ל-8 מיליון יורו, הוא יחזור חזרה לישראל וימשיך ליהנות מחוזה של מיליון יורו נטו בו הוא מחזיק לעונה הבאה. קיארטנסון העריך בפני מקורביו כי מכבי תל אביב תוכל למכור אותו בסכום של 3 מיליון יורו בקירוב וכי אם היא תתעקש ליותר, היא עשויה להיתקע איתו.

בכל מה שקשור לפרדראג ראיקוביץ', העדיפות כרגע היא לצרף שוער זר במקומו אבל לא נפסלות גם אופציות אריאל הרוש ואופיר מרציאנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
יוחלף על ידי שוער ישראלי? ראיקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully