וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית במו"מ עם שכטר, במכבי תל אביב ממתינים לאישורו של גולדהאר

23.5.2018 / 23:04

הצהובים נפגשו עם החלוץ וסוכנו ובתום הפגישה הועבר החוזה אל מיטש גולדהאר על מנת שייתן אור ירוק בנוגע לשני סעיפים שעדיין נותרו פתוחים. קיארטנסון לאוהדי הקבוצה: "נתראה בעונה הבאה"

צילום מסך

עדכון ראשון: 19:54

התקדמות משמעותית במגעים להחתמתו של איתי שכטר במכבי תל אביב. בתום פגישה שנערכה הלילה (רביעי) בין הצהובים לבין סוכנו של השחקן אבי נמני, החוזה עליו אמור לחתום החלוץ אמור לעבור עוד הלילה לאישורו של הבעלים מיטש גולדהאר ורק לאחר שהוא ייתן את האור הירוק בשני סעיפים שנותרו פתוחים, יוכל שכטר לחתום במכבי תל אביב.

שכטר בן ה-31, שגדל בהפועל חיפה, חווה שתי עונות מוצלחת בבית"ר ירושלים אחרי שחזרתו לארץ לא הייתה מרשימה במיוחד כששיחק במכבי חיפה בין פברואר 2015 לינואר 2016. החלוץ, שרשם 27 הופעות בנבחרת ישראל, כבש העונה 9 שערים ב-30 הופעות ליגה בבית"ר ובעונה שעברה מצא את הרשת 14 פעמים ב-34 משחקים. אם אכן ישלים מעבר למכבי תל אביב, היא תהיה הקבוצה התשיעית בקריירה שלו אחרי נצרת עילית, מכבי נתניה, הפועל תל אביב (בשתי קדנציות שונות), קייזרסלאוטרן, סוונסי, נאנט, מכבי חיפה וכאמור בית"ר ירושלים.

איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קרוב למכבי תל אביב. שכטר/ברני ארדוב

וידאר קיארטנסון העלה הערב (רביעי) פוסט מפתיע מעט לאינסטגרם. החלוץ האיסלנדי, שדיבר לאחרונה על הרצון שלו לעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה, כתב: "אני מבין את האכזבה מכך שלא זכינו באליפות וגם אני מאוכזב. אני יודע שכולכם חלמתם על זה. תמכתם בנו בתקופות הטובות וגם ברעות ואני יודע שהקבוצה לא החזירה לכם את מה שמגיע לכם, אוהדים יקרים". בסופו של דבר קיארטנסון הפתיע בגדול כשכתב: "נתראה בעונה הבאה" והוסיף השטאג "יאללה מכבי".

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הודיעה: באבין, קאניוק, דוידזאדה ובלקמן עוזבים
בלקמן: "שיחקתי במועדון הכי גדול בישראל, הייתה שנה לחוצה"

מכבי תל אביב הודיעה אתמול (שלישי) על פרידה מניק בלקמן שהשאלתו מדרבי קאונטי נגמרה. החלוץ האנגלי, שהושאל בעונה החולפת לצהובים, חזר הערב כבר לאנגליה והעלה פוסט בפייסבוק, בו הודה לכולם ונפרד בצורה מכובדת מהמועדון. בפוסט כתב בלקמן: "חברים, היום חזרתי לאנגליה. אני לא יודע מאיפה להתחיל בכלל, אבל אתחיל עם לדבר על הבנאדם שהפך את כל זה לאפשרי. ג'ורדי. אחרי שלא קיבלתי את העצה שלו במשך ארבע שנים, החלטתי לקבל אותה הפעם ואני כל כך שמח שזה מה שעשיתי! הוא היה שם בזמנים של דמעות של אושר וכאב. הוא והצוות שלו הראו נאמנות ופקחו את עיניי לגבי צורה חדשה בה אפשר לשחק את המשחק. אני יודע שלא משנה לאיזו דרך תבחר לפנות, תצליח שם ב-100%".

בלקמן המשיך וכתב: "לחבריי לקבוצה: עברנו ביחד עונה מטורפת. ניתנה לי ההזדמנות לשחק ולכבוש את שער הניצחון במשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית ולזכות גם בתואר בפעם הראשונה בקריירה שלי אתכם ביחד. נשארנו ביחד בטוב וברע ועם הגישה הזו תגיע עוד הרבה הצלחה. אחרונים וחביבים, אני רוצה להגיד תודה רבה לאוהדים שהכניסו אותי ללב מהיום הראשון והתייחסו אליי כל כך יפה. אנא המשיכו לדחוף ולתמוך במכבי תל אביב כמו שהיא ראויה. אני לא יודע מה העתיד צופן בפניי, אבל אני יודע שביום מן הימים אלבש שוב את החולצה הכחולה והצהובה. תודה לכולם על הכול".

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בלקמן/קובי אליהו

וגם: ג'ורדי מסכם את התקופה במכבי תל אביב באתר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully