וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק בלקמן: "שיחקתי במועדון הכי גדול בישראל. הייתה שנה לחוצה"

החלוץ האנגלי שעוזב את מכבי תל אביב לאחר עונה אחת התראיין בבריטניה וסיפר על החוויות שעבר: "מדי פעם לא הבנתי למה אוהדים כל הזמן מסתכלים עליי. חשבתי שאולי יש להם בעיה איתי"

צילום מסך

הרומן בין מכבי תל אביב לניק בלקמן הסתיים אמש (שלישי) באופן רשמי לאחר שהצהובים הודיעו כי החלוץ לא ימשיך בקרית שלום בעונה הבאה. בלקמן, מצידו, העניק ראיון ל"סקיי ספורט" בו סיכם את החוויה הישראלית שלו.

החלוץ בעל השורשים היהודיים אמר: "מכבי תל אביב זה ללא ספק המועדון הגדול ביותר בישראל. כך שזה היה פנטסטי לשחק באווירה מלחיצה כל כך. הייתה לי עקומת למידה גדולה בנוגע להתמודדות עם לחץ, אבל אני יכול להגיד שאפילו נהניתי מכך".

על ההתמודדות עם מזג האוויר בישראל אמר בלקמן: "אני זוכר ביום הראשון שלי באימונים היה חום של 34 מעלות. בדרך כלל התאמנו בשעות הבוקר המוקדמות או לפנות ערב, כך שזה הפך את העניין לקצת יותר קל. החברים שלי לקבוצה היו מדהימים איתי. היה שם אוסף של שחקנים מכל מיני מדינות. ספרדית היא שפה מאוד מעניינת והתחלתי אפילו לקחת שיעורים. מאוד נהניתי מכך".

עוד בנושא
מכבי תל אביב הודיעה: באבין, דוידזאדה, בלקמן וקאניוק עוזבים
עיריית עכו מאשימה: "סטנצ'ו משך לעצמו סכום מופרז מקופת המועדון"
אוהדי בית"ר ירושלים מחו מחוץ לבית של אלי טביב ובחנות של אשתו

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לדרבי. ניק בלקמן/ברני ארדוב

על יחס אוהדים אליו אמר: "לפעמים הם התקרבו אליי ולא הבנתי למה הם כל הזמן מסתכלים עליי. חשבתי שאולי יש להם בעיה איתי. אבל כשחושבים על זה, אני שיחקתי במכבי תל אביב שזה המועדון הכי גדול במדינה. זה הסביר את העניין של האוהדים והפך את הכול להגיוני".

על עתידו אמר בלקמן בן ה-28: "עדיין נותרה לי שנה אחת בחוזה בדרבי. הייתה לי שנה נפלאה בישראל שמאוד נהניתי ממנה. עכשיו אחזור ממוקד לפתיחת האימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully