וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים מחו מחוץ לבית של אלי טביב ובחנות של אשתו

22.5.2018 / 20:39

כמה מאוהדי הקבוצה הגיעו לביתו של הבעלים, אשתו עזבה את המקום בליווי משטרתי. לאחר מכן הגיעו מספר אוהדים וקיללו את טביב מחוץ לחנות של דנה אשכנזי. שכטר ועזרא פרסמו מכתבי פרידה

יח"צ - חד פעמי

1. בפגישה שנערכה אמש (שני) בין אלי טביב, אלי אוחנה וראש עיריית ירושלים ניר ברקת אפשר היה להרגיש ניצנים של תקוה לעתיד עבור המועדון. המתווה אותו מנסה אוחנה לייצר, לפיו טביב יעניק מכתב התנתקות מהמועדון והקבוצה תתנהל על סמך הכנסותיה בלבד בתוספת תרומות של כמה אנשי עסקים עלה לראשונה על הפרק בשיחה רשמית. טביב מצידו ביקש לחשוב על הנושא, זאת לאחר שבשלב ראשון סירב לקבוע תג מחיר על המועדון ולדבר על מכתב התנתקות.

מאוחר יותר, לאחר שיחות שערך נראה כי הוא מתלבט וייתכן כי המהלך שנרקם אכן ייצא לפועל בסופו של דבר. הבעלים של בית"ר ירושלים אמור לטוס הלילה לארצות הברית ולא ברור אם עד אז ייתן תשובות בנושא. גם אם תשובה שכזו תינתן, סביר להניח שעוד יהיו שיחות וקשיים עד להשגת המתווה המדובר. עד אשר לא יושגו הבנות ומתווה ברור אלי אוחנה לא ימשיך בתפעול המועדון ולא ימנה מאמן לקבוצה. טביב הבהיר כי אינו מתכוון להשקיע יותר כספים במועדון וכי ישמח להעביר את הקבוצה הלאה אך ורק בתנאים שלו. גורם המעורה בפרטים אמר: "הכל תלוי עכשיו באלי טביב. אי אפשר לדעת מה עובר לו בראש. אבל אם הוא ילך לכיוון של מכתב התנתקות ותג מחיר אפשר יהיה להתקדם לאיזשהו כיוון. ראש העיר לא יוכל לגייס שקל כל עוד הוא יהיה בתמונה".

הערב (שלישי) מספר אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לביתו של אלי טביב בכפר שמריהו והמשיכו במחאה נגד בעלי המועדון. המשטרה ידעה מבעוד מועד על האירוע ונערכה בכוחות מתוגברים. מי שהייתה בבית היא אשתו של טביב, דנה אשכנזי, שיצאה עם הרכב וזכתה לליווי משטרתי של השוטרים. לאחר מכן הגיעו מספר אוהדים לחנות של אשכנזי בהרצליה והמשיכו במחאה שם.

עוד בנושא
סאבו לחבריו: "אלך לגרמניה או להפועל באר שבע", קלאודמיר מועמד להפועל חיפה
יום גורלי במכבי ת"א: בלקמן רוצה להישאר, קיארטנסון צפוי להימכר
ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 מול הפועל חיפה

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
תוכנית ההתנתקות, גרסת בית"ר ירושלים. טביב ואוחנה/ברני ארדוב

2. הפנים של שחקני בית"ר ירושלים ביציאה אמש מאצטדיון טדי, לאחר ה-1:1 מול הפועל חיפה, שידרו הרבה עצב. עונה שהיו בה כל כך הרבה רגעים יפים הסתיימה רע על המגרש ומחוצה לו ויצרה אנרגיות שליליות. עד כדי כך שחלק גדול מהשחקנים כבר חיכו כמה שבועות רק שהעונה תסתיים. בסיום המשחק אלי אוחנה איחל לשחקנים חופשה נעימה, הזרים נפרדו בתחושה שלא יחזרו, חלק מהשחקנים עדיין לא יודעים מה התוכניות לגביהם לקראת העונה הבאה. הדברים נוגעים גם לעובדי המועדון שנמצאים במצב של חוסר שקט. בסיום המשחק, ליד האוטובוס השחקנים, מישהו זרק לאוויר "איזה אוירה, בית קברות" ואחד השחקנים ענה: "בית קברות זה מסיבה בטבע לעומת האנרגיות כאן". בבית"ר ירושלים נשמעה ביקורת על לא מעט שחקנים שהעדיפו לברוח מהמשחקים האחרונים, חלקם כדי לשמור על עצמם וחלקם בשל חוסר אנרגיות. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "קל לבוא בטענות, אבל אם יקרה לנו משהו אף אחד כאן לא ייקח עלינו אחריות, אפילו הבעלים זרק את המועדון ונעלם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"בית קברות". שחקני בית"ר ירושלים אמש/ברני ארדוב

חן עזרא ואיתי שכטר נפרדו מבית"ר ירושלים

3. איתי שכטר יחתום בימים הקרובים במכבי תל אביב או הפועל באר שבע. שכטר מצידו מאוד רצה להישאר בבית"ר ירושלים ובחודשיים האחרונים היה ממורמר גם מהעובדה שלא זכה להצעה כספית מראשי המועדון. גם הספסול שלו לא תרם למצב הרוח. לפני שיצא מחדר ההלבשה שכטר נפרד מכולם ואמר בקול רם: "איזה חדר הלבשה זה, אני מרגיש צמרמורות שאני יוצא ממנו וכבר לא אהיה כאן". שחקנים חיבקו אותו ואמרו: "ביום שטביב ויתר על שכטר הוא ויתר על חדר ההלבשה שלו, הכל התפרק כאן. זה לא משחק במנג'ר, צריך להבין מה זה מנהיגות ושחקנים מובילים".

היום נפרד שכטר בפוסט אינסטגרם וכתב בין היתר: "המועדון אימץ אותי כאילו נולדתי פה, הסתיימה לה תקופה. אני אוהב את כולם ומודה לכולם על הזכות להיות חלק קטן מהמועדון הזה". חן עזרא נפרד גם הוא בפוסט אינסטגרם, וכתב: "תודה למועדון הענק הזה, היה לי זכות לשחק פה, עם קהל מדהים שנתן לי אהבה גדולה שלא אשכח לעולם. מאחל לכולם הצלחה בהמשך הדרך".

במקביל, עידן ורד יצא מחדר ההלבשה מחויך, אך גם הוא עשוי להיות מחוץ לבית"ר ירושלים. כל עוד אלי טביב יישאר בתמונה ורד יבקש להמשיך הלאה ולעבור לתחנה הבאה בקריירה. מבחינתו הוא אינו יכול להתמודד עוד נפשית עם הספסולים והבעיות שצצות ועולות בעניין החוזה שלו. אגב, גם בסיטואציה בה טביב יעניק מכתב התנתקות מהקבוצה ויזוז הצידה ייתכן כי אלי אוחנה לא יוכל לשמר את עידן ורד בתוך המועדון. בינתיים, סוכנו אבי נמני נתבקש לבדוק אופציות עבורו כאשר תג המחיר עומד על סכום של כחצי מיליון יורו.

אריק סאבו אמר לחבריו בחדר ההלבשה כי הוא סיים את דרכו בבית"ר ירושלים וממשיך הלאה. יש לציין כי סאבו חתום לשנתיים נוספות במועדון הירושלמי ולא יוכל לעזוב ללא אישור. סאבו נבהל מהפרסומים אמש וביקש להדגיש כי סוכניו קיבלו אישור לחפש לו קבוצה ולכן הבין כי הוא עוזב אך אם בית"ר ירושלים תקרא לו לחזור הוא יעמוד בחוזהו. בבית"ר ירושלים דורשים בשלב זה כחצי מיליון יורו עבור השחקן אך ייתכן כי יסתפקו גם בסכום אותו ישלמו לפאוק סלוניקי היוונית עבור מימוש האופציה, כ-250 אלף יורו. סאבו נשמע אמש מאוכזב וטען שלחצו עליו לחתום בבית"ר ירושלים למרות שהיו לו הצעות טובות יותר. זאת רק בכדי למכור אותו בהמשך. אגב, ניתן היה לחוש באווירה הקשה במועדון על סמך הסיפור הבא. כשאנשי המועדון שמעו כי מומשה האופציה על יקוב סילבסטר הם באו לברך את החלוץ הסלובקי. על הברכות, השיב סילבסטר: "זה לא עשה לי טוב. כולם עוזבים ואף אחד לא רוצה להישאר כאן".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם אריק סאבו. ברני ארדוב
עתידם לא ברור, כמו של רבים מחבריהם. ורד וסאבו/ברני ארדוב

4. בבית"ר ירושלים מקווים כי יצליחו למכור את אנטואן קונטה. במועדון מאוכזבים מהתנהגות השחקן ומהגישה המזלזלת שלו. במועדון לא יתנגדו להשאילו לעונה למועדון בצרפת. בבית"ר דווקא מאוד רוצים לראות את מרסל הייסטר חוזר לעונה נוספת ובמועדון משוכנעים כי ניתן יהיה לשוחח איתו על מנת שירגיש הרבה יותר טוב. גם לדויד בויסן חוזה לעונה נוספת אך ייתכן כי הוא יתבקש למצוע לעצמו קבוצה חדשה. גם ז'אורז'יניו עשוי לעזוב. זאת מכיוון שעלות שכרו מוערכת בכ-1.5 מיליון שקלים והקבוצה לא תוכל לעמוד בעלויות אלו. קלאודמיר ימתין לבית"ר ירושלים עד לסוף החודש, כאשר הוא מחזיק בהצעות משלוש קבוצות, ביניהן הפועל חיפה.

עדכון ראשון: 8:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully