וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבו לחבריו: "אלך לגרמניה או להפועל באר שבע", קלאודמיר מועמד להפועל חיפה

הקשר הסלובקי של בית"ר ירושלים נפרד בחדר ההלבשה מחבריו ומהצוות המקצועי ואנשי המועדון. בני בן זקן: "עברנו כאן עונת שיא שנגמרה באכזבה". קלאודמיר עשוי להצטרף לקבוצה של ניר קלינגר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שני) עונה סוערת בתיקו 1:1 מול הפועל חיפה. בשחזור של גמר הגביע. הפעם אצטדיון טדי היה ריק למדי, כפי הנראה בשל מחאת האוהדים נגד אלי טביב. אופיר קריאף העלה את הקבוצה הביתית ליתרון בדקה ה-59. ראדו גינסארי השווה כעבור ארבע דקות.

הקשר הסלובקי אריק סאבו אמר בסיום לשחקנים בחדר ההלבשה: "סיימתי כאן, אני ממשיך הלאה. אני בודק אופציות בגרמניה, כרגע זה יהיה או גרמניה או הפועל באר שבע. קיבלתי אישור למצוא קבוצה". הוא נפרד מאנשי בית"ר, הצוות המקצועי והשחקנים. יש לציין כי סאבו שייך לפאוק סלוניקי והוא ישוב אליה לאחר השאלה לבית"ר ירושלים. הפועל חיפה מעוניינת בקלאודמיר.

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן שכבר הודיע על עזיבתו אמר בסיום: "עברנו עונה באמת ארוכה ואין ספק שמגיע לנו קצת לנוח. מצד אחד קשה לסיים עונה של הרבה ניצחונות והרבה רגעים יפים. רצינו שהעונה תסתיים אחרת. מתמודדים עם הרבה דברים מסביב. גם לנוח זה חשוב. כל כך הרבה דברים התמודדנו עם דברים והתנתקנו מרעשים. לפעמים נדמה היה שלא נצליח, אך בסוף זה כבר היה יותר מדי ולא הצלחנו. רצינו לסיים עם תואר. לא הצלחנו. העזיבה שלי? הרגיש לי שזה הדבר הנכון. עברנו עונת שיא. אי אפשר להגיע לעונת שיא כזו ללא צוות טוב. עבדנו באימונים, עשינו את המקסימום. כל מועדון יש לו ההתנהלות שלו וצריך לדעת להסתגל. עשינו ביחד עונה גדולה. היא הסתיימה באכזבה, אבל זו הייתה עונה מצוינת של בית"ר ירושלים. זהו, נמשיך קדימה".

עוד בנושא
ליגת העל: מכבי תל אביב סיימה כסגנית עם 0:2 על בני יהודה
ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 מול הפועל חיפה
סופית: משחקה של נבחרת ישראל נגד ארגנטינה ייערך באצטדיון טדי

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. ברני ארדוב
"הייתה לנו עונה מצוינת". בני בן זקן/ברני ארדוב

מנגד, מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר בסיום: "כל כך הרבה החמצות היו לנו, בעיקר במחצית השנייה. בנס לא ספגנו אחרי זה את ה-2:1. כשאתה מחמיץ כל כך הרבה, אתה נענש בסוף וזה מעצבן. מה לעשות? אני לא יכול להשתנות. קשה ליהנות. נהניתי בסוף. זה נכון שכיוונו את כל הפוקוס שלנו לגמר הגביע, אין מה לעשות. כשאתה מקבל הזדמנות אחרי 44 שנה, אז ברור שכל הפוקוס שלנו הלך לגמר. אחרי הגמר נתנו צ'אנס לצעירים וראיתם שהם טובים, אבל חסרי ניסיון מול השער. זה בסך הכול סיום מושלם לעונה כי נתנו הזדמנות לשחקנים שלא שיחקו וגם סיימנו במקום הרביעי, וגם זכינו בגביע ואנחנו באירופה. אני מאושר בשביל השחקנים, בשביל יואב, בשביל הקהל שלנו. כיף גדול".

על עתידו אמר קלינגר: "אני לא יודע אם אהיה מאמן הפועל חיפה בעונה הבאה, נחכה ונראה. אני רוצה לכבד את המועדון שאני עובד בו. אני עובד ומכין את הקבוצה וככה זה צריך להיות. הקבוצה מתכוננת לעונה הבאה, להכין מחנה אימונים ולצרף שחקנים. אם אשאר או לא זה תלוי בהחלטה של ההתאחדות לכדורגל. יואב נותן בי אמון שאכין את הפועל חיפה חזקה ורעננה יותר, ואז אם יקרה מה שיקרה יגיע מאמן ויקבל קבוצה על המוכן ויילך לאירופה בכיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully