וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: משחקה של נבחרת ישראל נגד ארגנטינה ייערך באצטדיון טדי

21.5.2018 / 22:10

דניאל בנעים, מנכ"ל ומייסד קבוצת "קומטק" המפיקה את המשחק, הודיע באופן רשמי שהמשחק ייערך בבירה ב-9 ביוני ב-21:30. מירי רגב: "זהו כבוד גדול לארח בירושלים את נבחרת ארגנטינה"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
מגיע לבירה. מסי/AP

עכשיו זה סופי: משחקה של נבחרת ישראל נגד נבחרת ארגנטינה ביום שבת ה-9.6 בשעה 21:30 ייערך באצטדיון טדי שבירושלים. דניאל בנעים, מנכ"ל ומייסד קבוצת "קומטק" היוזמת ומפיקה את המשחק, הודיע הערב (שני) בהתייעצות עם ההתאחדות לכדורגל שהמשחק ייערך באצטדיון טדי. לדברי בנעים, כבר בימים הקרובים יחלו עבודות תשתית ולוגיסטיקה באצטדיון על מנת לאפשר לעשרות אלפי הצופים חוויית משחק מקסימלית.

שרת התרבות והספורט מירי רגב, הגיבה על ההחלטה: "זהו כבוד גדול לארח בירושלים את נבחרת ארגנטינה וכוכבי הכדורגל הטובים בעולם בראשם לאונל מסי, וכי קיום המשחק בירושלים יאפשר לאוהדי הכדורגל לעלות לבירה וליהנות ממשחק חשוב ומרגש".

עופר עיני, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "נבחרת ישראל ומדינת ישראל גאות לארח בירושלים, בירתנו, את אחת הנבחרות הטובות בעולם. מגיעות מחמאות גדולות לכל מי שעשו לטובת העניין, ודאי לשרת התרבות והספורט מירי רגב. אני משוכנע כי מחכה לכולנו חוויה ייחודית ומהנה של כדורגל משובח".

מדובר במשחק האחרון של ארגנטינה לפני המונדיאל הקרוב ברוסיה והוא מעורר עניין רב. בקרוב תפרסם החברה את מועדי מכירת הכרטיסים לקהל הרחב ואת כל הפרטים הנלווים ללוחות הזמנים של ביקור הנבחרת של ליאונל מסי בארץ הקודש.

עוד בנושא:

כל דקה של מסי על הדשא בטדי תעלה 50 אלף דולר
אלון חזן יהיה על הקווים של נבחרת ישראל
נבחרת ארגנטינה: איקרדי נשאר בחוץ, אנסלדי ומקסי מסה בפנים

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גם הוא יגיע לישראל. סרחיו אגוארו/רויטרס

מוקדם יותר פרסמה ארגנטינה את הסגל הרשמי שלה למונדיאל המתקרב:

שוערים: סרחיו רומרו (מנצ'סטר יונייטד), פרנקו ארמאני (ריבר פלייט), ווילי קבאז'רו (מנצ'סטר סיטי).

הגנה: גבריאל מרקאדו (סביליה), פדריקו פאסיו (רומא), חאבייר מסצ'ראנו (הביי), ניקולאס אוטאמנדי (מנצ'סטר סיטי), כריסטיאן אנסלדי (טורינו), ניקולאס טגליאפיקו (אייאקס), מרקוס רוחו (מנצ'סטר יונייטד), מרקוס אקוניה (ספורטינג ליסבון).

קישור: אבר באנגה (סביליה), לוקאס ביגליה (מילאן), ג'יו לו סלסו (פריס סן ז'רמן), אדוארדו סאלביו (בנפיקה), אנחל די מריה (פריס סן ז'רמן), מנואל לאנסיני (ווסטהאם), מקסי מסה (אינדפנדיינטה), כריסטיאן פאבון (בוקה ג'וניורס).

התקפה: ליאונל מסי (ברצלונה), סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), פאולו דיבאלה (יובנטוס), גונסאלו היגואין (יובנטוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully