וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארגנטינה: איקרדי נשאר בחוץ, אנסלדי ומקסי מסה בפנים

הקפטן של אינטר לא שרד את החיתוך וכך דיבאלה, היגואין ואגוארו יהיו שחקני ההתקפה שינסו לסייע למסי לזכות במונדיאל. סמפאולי: "רציתי שחקנים שלא מפחדים. מסי יגיע בשיא הכושר"

one

בווידאו: משחק הפרידה של אנדרס אינייסטה מברצלונה

מאורו איקרדי לא יהיה במונדיאל 2018. הקפטן של אינטר ומלך השערים המשותף של הליגה האיטלקית נכלל בסגל המורחב של נבחרת ארגנטינה, אך הערב (שני) פרסם חורחה סמפאולי את הסגל הרשמי המונה 23 שחקנים, וכצפוי איקרדי הוא השם הבכיר שנותר בחוץ. פאולו דיבאלה, סרחיו אגוארו וגונסאלו היגואין יהיו שחקני ההתקפה שינסו לסייע לקפטן ליאונל מסי להשיג תיקון להפסד בגמר 2014 ולזכות לראשונה בגביע העולמי. סך הכול, שמונה שחקנים נותרו מהמונדיאל הקודם.

כזכור, איקרדי זכה להתעלמות ארוכה ממאמני הנבחרת בגלל התדמית הרעה שיצאה לו בארגנטינה לאחר שלקח את אשתו של חברו הטוב מקסי לופס. למרות זאת, בשנה שעברה הוא נקרא לסגל הארגנטינאי אחרי יותר משלוש שנים, כשסמפאולי העניק לו הזדמנות בשלושה משחקים במוקדמות המונדיאל, במהלכם לא הצליח החלוץ בן ה-25 להרוויח את מקומו.

עוד בנושא:
סגל נבחרת ספרד: אלברו מוראטה וססק פברגאס נשארו בחוץ
בגלל המתיחות עם המאמן: ראג'ה נאינגולן לא ייצא עם בלגיה למונדיאל
מונדיאל 2018: הכירו את האצטדיונים שיארחו את משחקי הגביע העולמי

מאורו איקרדי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
לא יכול להיות מופתע. מאורו איקרדי/GettyImages

פרנקו ארמאני, שהצטיין במשך שנים באתלטיקו נסיונל הקולומביאנית והפך לאחרונה לקונצנזוס אחרי כמה חודשים בלבד בריבר פלייט, קיבל את המקום בין שלושת השוערים על חשבון נהואל גוסמן ויש רבים הקוראים להעניק לו את אפודת השוער הראשון. כריסטיאן אנסלדי ומקסי מסה ניצלו מהחיתוך האחרון, בעוד דייגו פרוטי, לאנדרו פארדס, גידו פיסארו וריקרדו סנטוריון יראו את משחקי הגביע העולמי מהבית. גם לאוטרו מרטינס המבטיח נותר בחוץ.

ארגנטינה תחל את הטורניר באוטקריטיה ארנה במוסקבה עם משחק מסקרן מול איסלנד ב-16 ביוני, כשארבעה ימים לאחר מכן תפגוש את קרואטיה בניז'ני נובגורוד. את משחקי בבית ד' תסיים מול ניגריה בסנט פטרסבורג ב-26 ביוני.

פרנקו ארמאני שוער ריבר פלייט. GettyImages
רבים בארגנטינה מאמינים כי הוא צריך להיות השוער הראשון. פרנקו ארמאני/GettyImages

המאמן סמפאולי אמר במסיבת העיתונאים: "עשינו ניתוחים רבים על כל עמדה במגרש ועל סמך זה הגענו לשמות הללו. אני מודה לשחקנים שהיו חלק מהחבורה שהביאה אותנו לגביע העולמי. אני מאמין שהשחקנים בסגל הם הקרובים ביותר לרעיון שאנחנו רוצים להציג במגרש. חוויתי את העניין הזה של פרסום הסגל כאוהד, גם אני ניתחתי תמיד מי צריך לשחק במונדיאל, אבל זה באחריות המאמן למצוא את השחקנים שמתאימים לסגנון שלו. הענקתי חשיבות רבה לתרבות המשחק, רציתי שחקנים שלא יפחדו ממשחקים כאלה".

סמפאולי הסביר את הזימון של אנסלדי: "בחרתי בו כי הוא יכול לשחק בשני הצדדים וכי מרקאדו לא כשיר במאת האחוזים. מקסי מסה זומן כי הוא מולטי פונקציונלי. יש שחקנים צעירים עם הרבה פוטנציאל, וזה חלק מהעבודה שלנו".

על מסי: "דיברתי עם מסי וראיתי אותו בשיא הכושר. הוא דרוך ומוכן לאתגר הזה. למזלנו ברצלונה הבטיחה את האליפות בשלב מוקדם וזה עזר לו לנוח ולהתאושש אחרי עונה קשה. אני חושב שהוא יגיע בשיאו למונדיאל".

חורחה סמפאולי מאמן נבחרת ארגנטינה מציג את הסגל לקראת מונדיאל 2018. רויטרס
לא רוצה שחקנים שמפחדים. חורחה סמפאולי מציג את הסגל/רויטרס

הסגל המלא

שוערים: סרחיו רומרו (מנצ'סטר יונייטד), פרנקו ארמאני (ריבר פלייט), ווילי קבאז'רו (מנצ'סטר סיטי).

הגנה: גבריאל מרקאדו (סביליה), פדריקו פאסיו (רומא), חאבייר מסצ'ראנו (הביי), ניקולאס אוטאמנדי (מנצ'סטר סיטי), כריסטיאן אנסלדי (טורינו), ניקולאס טגליאפיקו (אייאקס), מרקוס רוחו (מנצ'סטר יונייטד), מרקוס אקוניה (ספורטינג ליסבון).

קישור: אבר באנגה (סביליה), לוקאס ביגליה (מילאן), ג'יו לו סלסו (פריס סן ז'רמן), אדוארדו סאלביו (בנפיקה), אנחל די מריה (פריס סן ז'רמן), מנואל לאנסיני (ווסטהאם), מקסי מסה (אינדפנדיינטה), כריסטיאן פאבון (בוקה ג'וניורס).

התקפה: ליאונל מסי (ברצלונה), סרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי), פאולו דיבאלה (יובנטוס), גונסאלו היגואין (יובנטוס).

פאולו דיבאלה שחקן נבחרת ארגנטינה באימון. רויטרס
שרד את הניפוי. פאולו דיבאלה באימון הערב/רויטרס
שחקני נבחרת ארגנטינה באימון, סרחיו אגוארו. רויטרס
סרחיו אגוארו באימון/רויטרס

בוקה ג'וניורס מברכת את כריסטיאן פאבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully