וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אין מאמן לנבחרת ישראל מול ארגנטינה, אלון חזן יהיה על הקווים

13.5.2018 / 13:48

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ועדת האיתור תתעכב בבחירת המאמן הלאומי בעקבות הדחיה באיתור מנהל טכני. המשמעות: חזן שוב יהיה המאמן הזמני גם במשחק המסקרן מול האלביסלסטה: "אחשוב על הדרך הטובה ביותר להתכונן לאתגר העצום שמציב שחקן כמו ליאונל מסי"

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

אלון חזן יאמן את נבחרת ישראל במשחק הידידות מול ארגנטינה ב-9 ביוני. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ועדת האיתור תתעכב בבחירת המאמן הלאומי בעקבות הדחיה באיתור מנהל טכני. הוועדה אמורה למנות מאמן רק בחודש יוני, מה שיקשה גם על חלק מהמועמדים להגיע. רוני לוי עדיין מועמד בכיר לתפקיד כשגם ניר קלינגר מועמד, אך הוא כבר עובד על העונה הבאה.

עוד בנושא
בחודש שעבר פרסמנו: וועדת האיתור דוחה את בחירת מאצן הנבחרת
"פשוט אין לו את זה": סיפורי בני בן זקן בבית"ר ירושלים נחשפים
אלונה ברקת בראיון אליפות: "אני גאה שברק בכר מקבל את ההחלטות לבד"

אלון חזן, מאמן זמני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יאמן מול מסי. אלון חזן/ברני ארדוב

חזן, שאימן את הנבחרת במשחק הידידות האחרון מול רומניה השנה (2:1) ובמרץ 2016 מול קרואטיה (2:0), ימשיך להיות ממלא מקום זמני. "אמרתי שאני נכון תמיד לסייע לנבחרת הבוגרת וזאת הזדמנות מצוינת עבורי ועבור הכדורגל שלנו להתמודד עם אחת הנבחרות הטובות בעולם", אמר, "בימים הקרובים אגבש את הסגל המתאים ואחשוב על הדרך הטובה ביותר להתכונן למשחק רשמי מול מעצמת כדורגל ומול האתגר העצום שמציב שחקן כמו ליאונל מסי. היתה לי הזכות לשחק פעמיים במדי הנבחרת מול ארגנטינה ועתה זאת סגירת מעגל קטנה כאשר אוביל את הנבחרת כמאמן מול האלביסלסטה. אני משוכנע שהקהל ייהנה משתי הנבחרות".

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully