וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשוט אין לו את זה": סיפורי בני בן זקן בבית"ר ירושלים נחשפים

13.5.2018 / 9:58

ההסתלבטות באימון לפני באר שבע ("תנו עבודה, שלא יעיף שחקנים"), ההוראות של שכטר ("יותר משמעותי מבב"ז") והאופי הבעייתי. אחרי ה-3:3 מול בני יהודה, שחקני בית"ר חושפים סיפורים חדשים על התנהלות המאמן. דאגה ממחאת הקהל, ורד למקורביו: "אחליט בסוף העונה עם אשאר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. דאגה ממחאת הקהל: "אם מה שהיה פה יימשך, יהיה חורבן"

בית"ר ירושלים היתה מעדיפה לוותר על המשחק אמש (שבת) מול בני יהודה, אבל איכשהו אחרי ה-3:3 שלה אתמול והניצחון 0:1 של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע, גם המקום השני, ששווה מענק של 150 אלף שקל, נמצא בסכנה ממשית. בית"ר תתארח אצל מכבי תל אביב במחזור הבא, בידיעה שהפסד יוריד אותה למקום השלישי. את השחקנים זה פחות ריגש, ואחדים מהם אמרו אמש: "עם האנרגיות שיש כאן רוצים רק לסיים את העונה. אם ישמרו על מה שיש כאן נהיה קבוצה חזקה גם בעונה הבאה".

אלי טביב ואלי אוחנה אמורים לשוחח בתחילת השבוע ולהתחיל לעבוד על העונה הבאה. בבית"ר מבינים שבני בן זקן לא יוכל להמשיך לעמוד על הקווים ומודאגים מחאת הקהל ההולכת וגוברת. האוהדים נחושים למחות באמצעות ויתור על מינויים והחרמת משחקי בית. בבית"ר אמרו אתמול: "ברור שמה שהיה לא יוכל להימשך, אחרת יהיה כאן חורבן מצד הקהל".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים סיימה ב-3:3 עם בני יהודה והכתירה את באר שבע
בן זקן בסיום: "בית"ר עמדה ביעדים, אני לא מחליט אם מגיע לי להישאר"
קליימן שלח לטביב הודעה: "מספיק עם ההדלפות, לפחות תכבדו"

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
האוהדים יחרימו את העונה הבאה?/ברני ארדוב

2. שחקני בית"ר כבר נפרדים משכטר: "היה צריך להיות שחקן העונה"

השם החם בבית"ר הוא חן עזרא, שהאופציה של הקבוצה להאריך את חוזהו הסתיימה. עזרא ונציגיו ייפגשו עם בית"ר שצפויה להגיש הצעה לשנתיים, אך בשלב זה נראה כי ההצעות להן יזכה מקבוצות אחרות יהיו גבוהות יותר ובית"ר תתקשה להשאירו.

מבחינת בית"ר עידן ורד, שחתום לשנים הבאות, יישאר. אבל גם במקרה שלו ניתן יהיה לדעת לאן הדברים הולכים רק בסוף העונה. ורד פגוע משלל סיבות ובסוף השבוע אמר לסובביו: "רק בסוף העונה אדבר עם מי שצריך ואחליט". ורד חזר להרכב אמש אחרי שני משחקים בהם לא פתח, בשל עייפות ומדדים נמוכים כביכול, אבל אתמול רץ 10.8 ק"מ - הכי הרבה על המגרש - וכמובן גם כבש.

כאשר בחדר ההלבשה של בית"ר דיברו על זכייתו של חנן ממן בתואר שחקן העונה, אחד השחקנים זרק: "זה היה צריך להיות של שכטר", וכולם הביעו הסכמה. איתי שכטר מסיים את הקדנציה בקול ענות חלושה, כשהוא פצוע, מאוכזב ומתוסכל. בשורה התחתונה הוא מרגיש שסיפסלו אותו כדי להוכיח שהוא לא ראוי לחוזה חדש ולא נתנו לו להוביל ברגעים המכריעים של העונה. אם בית"ר הגיעה למצב שבמאני טיים המנהיג שלה אומר בחדר ההלבשה: "לא האמנתי שיעשו לי את זה" ו"נתתי את הלב והנשמה, זה לא מגיע לי", היא לא צריכה להתפלא שהיא סיימה בלי תואר. גם שחקנים כבר השלימו עם העזיבה שלו ואמרו: "בית"ר עוד תתגעגע לערך שלו בחדר ההלבשה ובמגרש. קל לשכוח אותו, אבל כשיהיה קשה ייזכרו בו. הוא היה יותר משמעותי מהמאמן עבור השחקנים, נתן הוראות, כינס אותנו ואפילו הורה מתי ללחוץ ומתי להרגיע כשהקבוצה לא הייתה בשליטה. הוא יחסר לכולם כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים עם אופיר קריאף. יוסי ציפקיס
"שכטר היה אומר לנו מתי ללחוץ, עושה לנו אסיפות וכינוסים"/יוסי ציפקיס

3. השחקנים הסתלבטו על בן זקן: "תנו עבודה, שלא יעיף שחקנים"

אלי גוטמן אמר אתמול בערוץ הספורט כי "בסוף העונה בני בן זקן יצטרך לשבת עם עצמו ולראות איפה הוא רואה את עצמו בעוד 3 או 4 שנים". בראיון סיום המשחק בן זקן עמד על כך שהעונה נחשבת הצלחה והוא ראוי לחוזה לעונה נוספת, אך בית"ר זקוקה לדמות סמכותית בהרבה על הקווים, ובן זקן צריך להמשיך הלאה. הוא מסיים עונה לא רעה בכלל כאשר הוא לא מוערך בכלל בחדר ההלבשה, שיחות שלו עם שחקנים נכנסות מאוזן אחת ויוצאות מאוזן שניה והוא פשוט לא קיים עבורם. באחד האימונים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע זרק אחד השחקנים באימון: "תנו עבודה, שבני לא יעיף פה שחקנים", וכולם התחילו לצחוק.

האירוע הזה ממחיש את התחושות בקרב השחקנים לגבי בן זקן - בן אדם טוב שלא קובע כלום ולא מסוגל לעשות כלום מול שחקן. אחד השחקנים אף הודה: "מאמן לא צריך להיות בן אדם רע, אבל כן צריך להיות קצת מניאק עם שחקנים, לדעת לתת בראש ובעיקר להעיר באימונים. בני בחור זהב אבל אין לו את זה, אין לו את את מה שבית"ר צריכה".

מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן. ברני ארדוב
"תנו עבודה, שלא יעיף שחקנים". בן זקן/ברני ארדוב

4. ז'אורז'יניו לא יילחם כדי להישאר, קלאודמיר אופטימי

ז'אורז'יניו ביקש שלא להיכלל בסגל כדי לטוס לברזיל לטיפולים בברכו. ייתכן כי יקבל אישור לכך כבר היום. הקשר רוצה להמשיך בבית"ר אך קיבל הצעות מקבוצות נוספות, ואם בית"ר תוותר על שירותיו הוא הבהיר כי ימשיך הלאה ולא יילחם על חוזהו. קלאודמיר נשמע אתמול אופטימי ואמר כי "בכל שנה אומרים שאני בחוץ ובסוף אני חותם, אני מאמין שכך זה יהיה גם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully