וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "בית"ר עמדה ביעדים שלה, אני לא מחליט אם מגיע לי להישאר"

12.5.2018 / 22:20

מאמן בית"ר ניסה להתחמק מסיכום העונה ואמר אחרי התיקו מול בני יהודה: "גם הגביע וגם הליגה ברחו לנו מהידיים, אבל השגנו את הכרטיס לאירופה". חן עזרא: "נשבר לכולנו הלב אחרי ההפסד בגביע"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי אכזבת הגביע הקשה וההפסד בגמר להפועל חיפה, בית"ר ירושלים איבדה הערב (שבת) רשמית כל סיכוי אפילו קלוש לזכות באליפות אחרי שסיימה ב-3:3 דרמטי ורב שערים מול בני יהודה באצטדיון המושבה. למרות הרכב חסר במיוחד, טל כחילה ועידן ורד סידרו לבן זקן 0:2 במחצית הראשונה. גורדנה וצ'יבוטה השוו עם שני שערים בתוך שתי דקות, יקוב סילבסטר קבע שוב 2:3 לבית"ר אבל יונתן כהן ששייך למכבי תל אביב קבע 2:3 ולמעשה העניק את האליפות להפועל באר שבע.

תגובות: בני יהודה - בית"ר. יוסי ציפקיס
ראה חגיגת שערים. בני בן זקן/יוסי ציפקיס

בני בן זקן דיבר בסיום אבל כרגיל לא אמר הרבה: "קשה להסביר מה שקרה פה. שיחקנו טוב, המשחק הלך אלינו והובלנו 0:2. ספגנו שער מהיר ואז שער נוסף. זה קורה לנו לאחרונה, הצלחנו לחזור ל-2:3 ואז הם עשו 3:3. יכולנו לכבוש שערים נוספים אבל גם יכולנו לכבוש. לאור איך שהגענו אל המשחק, גם תיקו זו תוצאה טובה. זה היה לא פשוט. חלק מהשחקנים קיבלו פה הזדמנות וזה הכניס אנרגיות. זה מאכזב, הפסדנו בגמר הגביע וזה קשה, אבל ניסינו לנצח היום למרות הכול".

בן זקן התחמק מסיכומים כשאמר: "ברור שננתח עוד את העונה, אנחנו יודעים שברחו לנו שני הדברים האלה, גם הגביע וגם הליגה מהר מאוד. אלה דברים שיכולים לקרות. זה לא הזמן לנתח את הדברים, נסתכל וננתח את הדברים. אני אחרי משחק מול בני יהודה, אשמח לענות על המשחק הזה. אני לא יודע אם אהיה כאן בעונה הבאה. אנחנו נראה. אני לא נכנס על אם מגיע לי להישאר או לא. השגנו כרטיס לאירופה, עשינו עונה טובה שהסתיימה בצורה מאכזבת. עשינו את המקסימום, השחקנים נתנו את הכול".

"היה קשה מאוד לעמוד בכל המטרות. יש אכזבה. האכזבה היא מעצם ההגעה לגמר הגביע או מהמקום השני? הקבוצה עמדה ביעדים שלה, עמדנו במטרות. השגנו כרטיס לאירופה ונאבקנו על התארים. אני לא מחליט אם מגיע לי להישאר או לא".

קשר בית"ר ירושלים חן עזרא: "היה קשה מאוד, נשבר לנו הלב לכולנו אחרי הגמר. עשינו עונה גדולה, אבל יצאנו בלי תואר. אנחנו רוצים לסיים במקום השני. עשינו עונה גדולה ואנחנו רוצים לשמור על זה. האופציה פגה, אבל אני אתעסק בעתיד שלי רק מהשבוע הבא. אני רוצה להישאר בבית"ר, אבל עכשיו זה לא תלוי רק בי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
לא היה מרוצה מהתיקו. אבוקסיס/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "היום הייתה שמירה במצבים נייחים הכי קטסטרופלית מאז שאני מאמן כדורגל. כל המצבים הנייחים שלהם כמעט נגמרו בשער. ידענו להתעלות במחצית השנייה וגם במחצית הראשונה שלטנו והנענו את הכדור. כבשנו שלושה שערים ויכולנו לכבוש עוד כמה שערים. יונתן נכנס וישר השפיע על המשחק. אני לא אוהב לספוג שלושה שערים, אבל לפחות כבשנו גם שלושה. היה פה משחק של שתי קבוצות שכביכול גמרו את העונה וכך זה גם נראה בשערים. במחצית הייתי קונה את התוצאה, זו לא תוצאה רעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully