וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן שלח לטביב הודעה: "מספיק עם ההדלפות, לפחות תכבדו"

12.5.2018 / 12:49

שוער בית"ר ירושלים מתוסכל וחש כי במועדון מאשימים אותו בעקבות ההפסד בגמר הגביע: "אתם לא רוצים אותי, הכול טוב. אתם לא צריכים להמשיך עם הלכלוכים". מחאת האוהדים גוברת

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: אביב ארגז

שחקני בית"ר ירושלים יעלו הערב למשחק עם בני יהודה בתקוה לעצור את רצף ההפסדים ולשמור על המקום השני. אימון הקבוצה אתמול היה באווירה מדכאת כאשר שחקנים אמרו: "כולם פה הולכים על המגרש ומנסים להרים את עצמם, אין הרגשה שבכלל יש מחר משחק, אנשים צריכים להרים את עצמם שלא נתבזה".

איתי שכטר, אנטואן קונטה, אופיר קריאף ואנתוני וארן סובלים מפציעות ולא צפויים לפתוח. גם בוריס קליימן התלונן כי אינו חש בטוב וסתו שושן צפוי להחליפו. קליימן עצמו זועם על פרסומים שונים לגביו וחש כי מפילים עליו את ההפסד בגמר ומנסים לפגוע לו בהמשך הקריירה. השוער אף שלח הודעה למספר אנשים במועדון כולל אלי טביב בה הבהיר את תחושותיו: "אתם לא רוצים אותי, הכול טוב. אתם לא צריכים להמשיך עם הליכלוכים וההדלפות השיקריות לפחות, תכבדו". בסביבתו של קליימן אמרו אתמול: "היו לו שלוש שנים מצוינות ושנה אחת פחות טובה. הוא היה חלק מהמועדון בתקופה שכל שנה עלו לאירופה וגם השנה התמודדו על אליפות וגביע עד הסוף, גם אם נפרדים צריך לסיים יפה".

עוד בנושא

טיפול בהלם: היומיים הכי קשים של בית"ר ירושלים בשנים האחרונות
עונת חייב: תומר יצחק מסביר מדוע חנן ממן מוכרח להיות שחקן העונה של 2017/18
החלוץ ההולנדי מיכאיל קראמר נחת בארץ לצורך התרשמות במכבי חיפה

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
כועס. בוריס קליימן/יוסי ציפקיס

אלי טביב אמור להיפגש בתחילת השבוע הבא עם סוכנו של חן עזרא, רונן קצב, ולפתוח במו"מ על חוזה לשנתיים. עזרא אמר לסובבים כי הוא מעדיף להמשיך בבית"ר, אך העובדה כי הפועל באר שבע מעוניינת בשחקן ומוכנה להציע לו חוזה גבוה עשויה לגרום לעזיבתו. גם מכבי נתניה ואופציית מעבר לחו"ל נמצאים על הפרק.

בנוגע למעמדו של בני בן זקן, בימים הקרובים זה יוכרע סופית אך ההערכה היא כי לא ימשיך במועדון. בבית"ר מבינים כי במצב הנוכחי מעמדו של בן זקן בחדר ההלבשה והתדמית שלו אל מול השחקנים והקהל לא תאפשר את המשך שיתוף הפעולה בין הצדדים. גיא לוי ואלישע לוי מועמדים להחליפו.

במקביל, החלה להתעורר ברשתות מחאת אוהדים, שמדברים על כך שלא ירכשו מנויים, ירוקנו את טדי ויגיעו רק למשחקי חוץ. נראה כי על מנת למנוע ממחאה כזאת להתפתח בבית"ר יצטרכו לבצע מספר שינויים וצעדים בוני אמון אחרת היא רק תלך ותגבר. בבית"ר חוששים כי ככל שהמחאה תגבר אלי טביב עשוי למכור שחקנים ולהעמיד תקציב על פי הכנסות הקבוצה בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully