וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיה למועמדים לאימון הנבחרת. הוועדה: לא חובה למנות מאמן לארגנטינה

ועדת האיתור שוב התכנסה והחליטה למנות מנהל טכני עד סוף מאי ומאמן בחודש יוני. הבעיה: בעלי הקבוצות מצפים לתשובות מהמאמנים תוך חודש. מקורב לוועדה: "אם רוני לוי יחליט שהוא רוצה את התפקיד, יהיה לו רוב"

מערכת וואלה!

בווידאו: מוטי איוניר מתראיין ל"טוכמן וחמי"

בוועדת האיתור ערכו השבוע פגישה שניה במספר, שהתמקדה בעיקר בנושא אחד: הגדרת התפקיד המנהל הטכני וסגנון העבודה שלו. בדיון שנערך עדיין לא העלו שמות מועמדים, אלא נקבעה הדרך בה ייבחר. חברי הוועדה סיכמו כי המנהל הטכני ימונה עד סוף מאי, כלומר בעוד קצת יותר מחודש, ואחריו ימונה מאמן, כנראה בחודש יוני, כשבין החברים סוכם כי אם נושא המנהל הטכני אכן יתעכב, ייתכן שאלון חזן או מאמן זמני אחר יעמוד על הקווים מול ארגנטינה ב-9 ביוני. הבעיה: חלק מבעלי הקבוצות ממתינים לתשובות מהמאמנים שלהם, כך שייתכן שאם המינוי יתעכב מעבר למצופה, חלק מהם יסירו את מועמדותם.

כך למשל, ניר קלינגר ויוסי אבוקסיס אמורים לספק תשובות לבעלים של הקבוצות שלהם מיד בסיום העונה כדי שאלה יוכלו להכין את העונה הבאה. הפועל חיפה צפויה לשחק באירופה בעונה הבאה ואם קלינגר יודיע לכץ על עתידו בחודש יוני, לא בטוח שהקבוצה תספיק להתכונן לעונה הבאה ולהחתים שחקנים לקראת פתיחת האימונים המוקדמת.

מקורב לוועדה סיפר השבוע כי רוני לוי, שסיכם באנורתוזיס פמגוסטה, אך יכול להשתחרר מהסיכום אליו הגיע אם יחפוץ בכך, יקבל את רוב הקולות אם יחליט לעזוב את קפריסין. "אם רוני יחליט שהוא מאמן את הנבחרת ועוזב את אנורתוזיס, תהיה לו תמיכה של רוב חברי הוועדה. הוא נמצא תחת סיכום, אבל ממה שהבנו הוא יכול לעזוב. ברגע שימונה מנהל טכני נזמן אותו לפגישה ונשמע מה דעתו", אמרו.

כפי שפרסמנו, יוסי אבוקסיס זוכה לתמיכת אוחנה וקשטן, אולם אם רוני לוי יחליט שהוא מתמודד לתפקיד, אוחנה שנחשב לאיש החזק בוועדה צפוי לבחור בו. לוי זוכה לתמיכה רחבה של חברי הנהלת ההתאחדות.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
תמיכה רחבה. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully