וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית עכו מאשימה: "סטנצ'ו משך לעצמו סכום מופרז מקופת המועדון"

23.5.2018 / 7:59

בעירייה ממשיכים לפעול לביטול החוזה עם הרומני וקבוצת הניהול של המועדון, ותוקפים אותו ואת הסוכן דודו דהאן: "נעשתה השתלטות עוינת של גורמים שכל עניינם הוא אינטרס אישי"

צילום מסך

בווידאו: אליניב ברדה בתכנית "טוכמן וחמי"

עיריית עכו אשר מעוניינת לבטל את החוזה עם דניאל סטנצ'ו בטענה להפרת החוזה שנחתם בקיץ שעבר, החליטה לצאת בפומבי נגד הדרך בה הרומני ניהל את המועדון וכן נגד סוכן השחקנים דודו דהאן. הטענה: דהאן הוא זה שמנהל את הדברים בפועל. בעירייה כבר קיבלו החלטה לבטל את החוזה והעבירו את העניין ליועצת המשפטית שקבעה שאכן הייתה הפרת חוזה מצד סטנצ'ו וקבוצת הניהול.

בהודעה רשמית שפרסמה העירייה נכתב: "לפני כשנה פנה סוכן השחקנים דודו דהאן לחברי עמותת הפועל עכו ובאמצעותם לעיריית עכו, והציג כי ביכולתו להביא משקיע לקבוצה אשר ישקיע מכספו, ולצד המשך ההשקעה של עיריית עכו בקבוצה יצליח להוביל את הפועל עכו להישגים ספורטיביים משמעותיים.

"מר דודו דהאן הביא את מר דניאל סטנצ'ו אשר חתם על הסכם אל מול עמותת הפועל עכו ואל מול עיריית עכו, בו התחייב על השקעה כספית בקבוצה באופן מידי ולטווח הארוך. למצער, התברר בדיעבד כי מר סטנצ'ו לא עמד בהתחייבויותיו, ויתרה מכך משך כספים לעצמו בצורה מופרזת וחריגה מקופת הפועל עכו.

"במרוצת הזמן התברר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, כי אותו דודו דהאן, סוכן השחקנים הוא למעשה המוציא והמביא של קבוצת הפועל עכו. הוא זה אשר באמצעות שליחיו קיבל את כל ההחלטות המקצועיות והכספיות של העמותה באשר להחתמת שחקנים, הבאת שחקנים זרים וכדומה.

"עיריית עכו מצידה עמדה במחויבות והעמידה את המתקנים העירוניים לרשות הקבוצה ומחלקת הנוער ואף העבירה 50% מתמיכתה הכספית לקבוצה. מהרגע בו נודע לעירייה, כי אלו הם פני הדברים, וכי קיימת התנהלות כספית ומקצועית חמורה במועדון, החליטה העירייה להקפיא את תמיכתה הכספית בשלב ראשון עד לקבלת הבהרות מטעם מר סטנצ'ו, אשר לא ניתנו עד רגע זה.

דניאל סטנצ'ו, יו"ר הפועל עכו. קובי אליהו
הקרע מעמיק. סטנצ'ו/קובי אליהו

ההודעה נמשכה:

"יש לזכור, כי תמיכתה של עיריית עכו בעמותת הפועל עכו לאורך כל השנים הייתה ועודנה התמיכה המרכזית אשר אפשרה מלכתחילה את קיומה של הקבוצה הן בליגות הנמוכות וכל שכן בליגת העל, וכל זאת מתוך ראייה כי בספורט בכלל ובכדורגל בפרט קיים מנוף אדיר לקידום העיר ותושביה.
לאור העובדה, כי בוצעה השתלטות עוינת לכאורה של נציגים מטעם הרוכש על העמותה, החליטה העירייה בשלב זה לסגור את כל המתקנים בפני הקבוצה, וזאת עד שיתברר המצב.

בימים אלה מתבצעת הערכות משפטית משמעותית אשר ב"ה תביא לסיום אותה השתלטות עוינת של גורמים שכל עניינם הוא עניין פרטי ואינטרס אישי אל מול ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגה, וככל שיידרש גם באמצעות בתי המשפט.

"עיריית עכו לא תיתן ידה להעברת כסף ציבורי ומתקנים ציבוריים לידיים לא אחראיות וישרות. ובוודאי שלא תאפשר העברת קבוצת הפועל עכו לעיר אחרת כפי שמנסים סטנצ'ו והעומדים מאחוריו. אנו תקווה, כי במהלך השבועות הקרובים בע"ה כל הנושא ייפתר והעמותה תחזור לתפקד בצורה עצמאית ותעמיד קבוצה ראויה להתמודדות בליגה הלאומית בעונה הקרובה".

תגובתו של דודו דהאן תובא לכשתתקבל.

תגובת הפועל עכו:

"לא היה שום דבר לא כשיר בהתנהלות הכספית של העמותה העונה. הכל עבד לפי ובאישור הבקרה וההתאחדות. לדניאל
חוזה כדת וכדין בבקרה. דניאל החל בהליך של העברת זכויות וכשזה יסתיים בשבועות הקרובים הוא יפסיק לקבל שכר ויהפוך לבעלים. העמותה לא נשלטת על ידי אף גורם. לעמותה אין כוונה להעביר את הקבוצה לעיר אחרת. אנחנו דוחים מכל וכל את הטענות של העיריה ומצירים על כך שהם בחרו לצאת לתקשורת ולטעון טענות שאין להם בסיס. כמו שזה נראה העירייה מחפשת תירוץ לאי העברת הכספים שהיא מחוייבת להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully