וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מציגה: קיצוץ דרמטי בחוזים ותמריץ כספי חדש

30.5.2018 / 9:33

שינוי נרחב בקרית שלום: החוזים שיוצעו לשחקנים חדשים יהיו נמוכים בכ-40 אחוז ביחס לשנים עברו. בנוסף, שיטת המענקים תשונה בהתבסס על המיקום בסוף העונה. ומה מעכב את ההחלטה בנוגע לבן חיים?

צילום מסך

קיצוץ דרמטי בסכומים שמעמידה מכבי תל אביב לשחקנים חדשים לקראת העונה הבאה. החוזה עליו חתם איתי שכטר בשבוע שעבר בגובה של 380 אלף דולר נטו צפוי להיות היוצא דופן ומכאן שמכבי תל אביב מחפשת שחקנים חופשיים בשכר של 250 אלף יורו נטו לעונה.

במכבי תל אביב גם מתכננים לעבור לנוהל תמריץ חדש בחוזים שייחתמו. אם עד כה היה נהוג להעניק לשחקנים שהצטרפו חוזי בסיס גבוהים ובנוסף פרמיות על כל נקודת ליגה בגובה של 1,000 דולר, הרי שמעתה צפויים במועדון לעבור לתמריץ באמצעות בונוסים על מיקום בסוף העונה. הרעיון הוא לתמחר כל מקום בסכום אחר כאשר אם הקבוצה לא מעפילה למוקדמות הליגה האירופית, השחקן לא זוכה לבונוס כספי על מיקום.

עוד בנושא

יגור פיליפנקה צפוי לסיים את דרכו במכבי תל אביב
חואן טוריחו נפתח בראיון: "איבדנו את האליפות בגלל אגו"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

מיטש גולדהאר עם בן מנספורד, ג'ק אנגלידיס. קובי אליהו
פחות כסף, יותר השקעה. גולדהאר, אנגלידיס ומנספורד/קובי אליהו

בעיני רבים במועדון, התמריץ הישן לא היה אפקטיבי מכיוון שהשחקנים היו מקבלים בונוסים על פי נקודות ועד 60 נקודות ליגה, דבר שמצד אחד היה מאפשר להם לסיים את כל מכסת הנקודות ולקבל את הסכום המקסימלי של 60 אלף דולר, אבל בשלוש השנים האחרונות לא הספיק כדי לקחת אליפות.

הדוגמה האחרונה של יגור פיליפנקה ממחישה את השינוי בהיקף השכר שמתכוון המועדון להציע לשחקנים. הבלם הבלארוסי שנחשב לישראלי, הרוויח העונה כ-400 אלף יורו נטו. למכבי תל אביב יש אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת ובשכר נמוך יותר כמעט ב-30 אחוזים. פיליפנקה אף הבהיר כי יהיה מוכן להתגמש עוד יותר על מנת להישאר, אבל עד כה, יממה בלבד לפני פקיעת האופציה עליו, מכבי תל אביב לא הראתה סימנים שהיא רוצה להשאירו. לפיליפנקה הצעה מבאטה בוריסוב והוא עשוי לחזור ולשחק בבלארוס אחרי קריירה מחוץ למדינתו.

גורם בסביבת המועדון העריך היום (רביעי) כי בממוצע יקטנו החוזים שיוצעו לשחקנים החדשים בגובה של 40 אחוז.

בכל הקשור לבלם הוותיק טל בן חיים, ידוע כי עד כה מכבי תל אביב לא הודיעה דבר לשחקן. בניגוד לחלק גדול מהשחקנים שכבר שמעו כי הם משוחררים או לא בתכניות, בן חיים לא קיבל עדיין את ההחלטה של המועדון ונראה כי הדבר עוד תלוי במאמן ולדימיר איביץ' שהעובדה כי מכבי תל אביב טרם הודיעה על צירופו, מלמדת כי יש עדיין בעיות במשא ומתן איתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully