וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מרוצים מההחתמה של לוזון: "סוף סוף תהיה משמעות לאימונים"

28.5.2018 / 7:09

שחקני בית"ר מרוצים מהחתמתו של גיא לוזון: "גיא לא פראייר, אי אפשר יהיה להכתיב לו דברים". במועדון נוטים לממש את האופציה על קלאודמיר. אי הסכמות בנוגע למתווה אותו יוזם ראש העיר ברקת

יח"צ - חד פעמי

המינוי של גיא לוזון למאמן בית"ר ירושלים התקבל בתחושות מעורבות בקרב אנשי המועדון. מצד אחד כולם שמחו שהמועדון ממשיך בפעילות וממנה מאמן סמכותי, אך מנגד אי הוודאות סביב התקציב וההזרמה הכספית לפעילות שוטפת בעונה הבאה, גורמת לאי שקט וללא מעט עובדים לחשוש לעתידם, הן בקבוצה הבוגרת והן במחלקת הנוער: "כולם מחכים לתשובות, יש כאן לא מעט בעלי משפחות שלא יודעים מה יהיה איתם, זאת תקופה לא פשוטה" אמרו בבית"ר.

עוד בנושא:

גיא לוזון מונה למאמן בית"ר ירושלים, חתם לעונה אחת
בשבוע שעבר: אוהדי בית"ר ירושלים מחו מחוץ לבית של אלי טביב ובחנות של אשתו
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

גיא לוזון, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יתחיל לעבוד בקרוב. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

עם מינויו של לוזון, תקבל בית"ר בשבועיים הקרובים החלטות סופיות בנוגע למימוש אופציות על שחקנים. בנוגע למרסל הייסטר וקלאודמיר, לבית"ר יש עד ה-15 בחודש לתת תשובה כאשר בשלב זה הכיוון הוא לממש את האופציה על השניים. הייסטר עצמו קיווה שלא להמשיך במועדון אך הבהיר כי במידה שתמומש האופציה, הוא יתייצב לפתיחת האימונים. כמו כן, בית"ר תצטרך לקבל החלטה גם לגבי מיקי סירושטיין, שהאופציה עליו מסתיימת בסוף החודש.

שחקנים בקבוצה נשמעו מרוצים מההחתמה של לוזון ואמרו: "כל מי שהתאמן אצלו רק מפרגן, נקווה שנרגיש את זה גם כאן. הכי חשוב שסוף סוף תהיה משמעות לאימונים, כולם יודעים שגיא לא פראייר ואי אפשר יהיה להכתיב לו מה לעשות כמו שהיה בשנה האחרונה". לאלי אוחנה היה ברור החל מסיום העונה כי המאמן הבא שיגיע יהיה סמכותי מול השחקנים ובכל סיטואציה. למעשה, תחת לוזון הסתיימה תרבות ההודעות המביכות לספסל ומיצוב המאמן כבובה, מה שגרם לפגיעה תדמיתית קשה ובעיקר נזק מקצועי במאני טיים של העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא בטוח שהוא ישמח לקרוא את הידיעה הזו. בני בן זקן/ברני ארדוב

אגב, על אף שטביב הודיע כי הוא עוזב וזז הצידה, הוא שוחח עם לוזון לפני מינויו וכל עוד לא יהיה מתווה אחר, הבעלים ימשיך להיות מעורב. טביב הסכים לדרישת אוחנה לפיה בחוזהו של לוזון לא ייכנס סעיף לפיו יקבל פיצוי של מספר חודשים במקרה של פיטורים. במידה ולא יווצר מתווה מול ראש העיר, טביב אמור להשקיע סכום של כמה מיליוני שקלים על מנת לשמר את המותג. בשלב זה ישנן אי הסכמות על המתווה בשל הסכום אותו הוא דורש, כ-40 מיליון ש"ח, וכמו כן על מספר סעיפים נוספים עליהם ימשיכו לדון בימים הקרובים.

בבית"ר הבהירו אתמול כי אף אחד מהשחקנים החתומים במועדון אינו משוחרר, אך יחד עם זאת אין זה אומר שהקבוצה לא פתוחה לקבלת הצעות כספיות עבור שחקנים. בבית"ר ישמחו להשתחרר מאריק סאבו וייתכן שגם מז'אורז'יניו במידה שתימצא קבוצה שתיקח עליה את כל חוזהו. הפועל תל אביב ניהלה מגעים עם הברזילאי אך הייתה רוצה שבית"ר תשלים את שכרו, משהו שבית"ר לא מוכנה לשמוע עליו בשלב זה. מבחינת בית"ר, לפחות בשלב משחקי מוקדמות הליגה האירופית, יש רצון להשאיר את כל הסגל ורק לאחר מכן לקבל החלטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully