וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גיא לוזון מונה למאמן, חתם לעונה אחת

27.5.2018 / 12:20

עידן חדש בבירה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המאמן יחליף את בני בן זקן אחרי שחתם לעונה אחת. אמר לאחר החתימה: "שמח להגיע למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, רואה בזה כבוד ואתגר ענק"

יח"צ - חד פעמי

גיא לוזון מונה היום (ראשון) למאמנה החדש של בית"ר ירושלים. לוזון קיבל חוזה לעונה אחת ויחליף בתפקיד את בני בן זקן, שסיים את דרכו. כל זה קרה רגע לפני פתיחת האימונים של הצהובים-שחורים, והיציאה למחנה האימונים בהונגריה. כבר בשבוע שעבר פרסמנו שלוזון בדרך לבית"ר ירושלים.

"שמח להגיע למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, רואה בזה כבוד ואתגר ענק", אמר המאמן. "מאחל בהצלחה לכולנו - צוות, קהל ושחקנים. וכעת כל כולי נתון לעשייה על מנת להצליח".

לוזון (42), שהחל את קריירת האימון שלו במכבי פתח תקוה, עבד לאחר מכן גם בהפועל תל אביב, בני יהודה, הנבחרת הצעירה, סטנדרד ליאז', צ'רלטון והפועל תל אביב, אותה עזב בינואר 2017 והוזכר כבר אז כמועמד לבית"ר ירושלים. בסופו של דבר העדיף המאמן את מכבי חיפה, אליה הצטרף בחודש בפברואר, אך התקשה להצליח במועדון הירוק, ובדצמבר 2017 פוטר על ידי מו אלאך, לאחר פתיחה רעה מאוד לעונה.

לוזון יהיה המאמן הראשי הרביעי שעובד בבירה מאז השנה שעברה, ומצטרף לרשימה שכללה עד כה את שרון מימר, גילי לבנדה ובני בן זקן.

עוד בנושא

פורסם לראשונה בוואלה! ספורט: גיא לוזון המועמד הוודאי לאימון בית"ר ירושלים
בשבוע שעבר: אוהדי בית"ר ירושלים מחו מחוץ לבית של אלי טביב ובחנות של אשתו
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט, כל הידיעות
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
ימנף מחדש את הקריירה בבירה? לוזון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully