וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תפתח במשא ומתן עם גיא לוזון

24.5.2018 / 7:54

מינויו של אלישע לוי למאמן מכבי פתח תקוה הפך את לוזון למועמד הכמעט ודאי לעמוד על הקווים בטדי. אחרי שהפלונטר עם טביב ייפתר, הוא אמור לקבל פניה רשמית. ורד, סאבו וז'אורז'יניו צפויים לעזוב

יח"צ - חד פעמי

בבית"ר ירושלים עדיין לא יודעים כיצד תיראה העונה הבאה ברמה הכלכלית והניהולית, אבל בכל מקרה אלי אוחנה יהיה חייב למנות מאמן עד תחילת החודש הבא. נכון לעכשיו, אחרי מינויו של אלישע לוי למאמן מכבי פתח תקוה, הפך גיא לוזון למועמד המוביל. לאחר שסאגת אלי טביב תסתיים עם מתווה ראוי, הוא אמור לקבל פנייה רשמית.

נכון להבוקר (חמישי) עדיין אין תשובות סופיות לגבי המתווה שיסוכם עם אלי טביב. ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בודק מספר אופציות של גיוס כספים שיסייעו לאוחנה להעביר את העונה הקרובה בצורה ראויה. מבחינת ראש העיר מכתב התנתקות של אלי טביב ותג מחיר הם חובה עבור ביצוע המהלך וטביב הסכים לכך. הבעלים של בית"ר ידרוש בשלב זה סכום של 35-40 מיליון שקל על המועדון.

עוד בנושא

התקדמות משמעותית במו"מ בין מכבי תל אביב לאיתי שכטר
אוהדי בית"ר מחו מחוץ לבית של אלי טביב ובחנות של אשתו
אריק סאבו לחבריו: "אעבור לגרמניה או להפועל באר שבע"

אלי אוחנה מאמן הפועל כפר סבא לצד גיא לוזון. עומר רפאל
בדרך לשיתוף פעולה? אוחנה ולוזון לפני עשור/עומר רפאל

אם לא יגיע רוכש אמיד, הסגל של בית"ר יעבור מתיחת פנים. הקבוצה תצטרך לוותר על עידן ורד, ז'אורז'יניו ואריק סאבו ולבנות קבוצה בפרופיל נמוך שתשרוד את העונה הבאה בתקוה שיגיע רוכש. אנטואן קונטה עבר ניתוח בברכו ורק במהלך חודש אוגוסט יחזור לפעילות מלאה. בבית"ר היו שמחים למצוא לו קבוצה אחרת בצרפת, אך בשלב זה הוא נמצא תחת חוזה במועדון ואמור להתחיל את העונה עם הקבוצה.

בבית"ר מבינים כי בעונת מעבר הם יצטרכו לקלוט מספר שחקנים צעירים ולהמר עליהם. אפשרות שעלתה היא לפנות למכבי תל אביב ולמכבי חיפה ולקבל מהן שחקן או שניים בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully