וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר לא מרפים מאלי טביב: הגיעו שוב לביתו ולחנות של אשתו

29.5.2018 / 20:58

בפעם השלישית בתוך שבועיים, האוהדים הגיעו לביתו של הבעלים ולאחר מכן גרמו לסגירת החנות בהרצליה. המתווה אותו יוזם ראש העיר תקוע: "קשה לגייס כספים בלי מחיר ריאלי להבאת רוכש"

יח"צ - חד פעמי

אוהדי בית"ר ירושלים ממשיכים במחאתם מול בעלי המועדון אלי טביב כאשר הערב (שלישי) הגיעו בפעם השלישית בתוך שבועיים אל ביתו בכפר שמריהו ואל החנות של אשתו דנה אשכנזי בהרצליה. האוהדים קראו קריאות בגנות הבעלים ודרשו כי יעזוב את המועדון. טביב שוהה בחו"ל ומי שעברה עם הרכב בסמוך לאוהדים זאת אשתו, שכבר הבהירה בכמה מקרים בהם נתקלה באוהדים כי היא הייתה שמחה לראות אותו עוזב את הכדורגל. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום. לאחר מכן המשיכו עשרות האוהדים שהיו בכפר שמריהו אל החנות של אשכנזי וגרמו לסגירתה.

כזכור, טביב דורש בשלב זה כ-40 מיליון שקלים עבור הקבוצה - סכום אשר לטענתו השקיע במועדון במהלך השנים. ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מנסה ליצור מתווה בו יוזרמו כספים לקבוצה בשנה הנוכחית, כאשר אלי טביב יחתום על מכתב התנתקות, אך המתווה לא ייצא לפועל כל עוד לא יהיה תג מחיר ריאלי.

גורם המעורה בפרטים אמר היום לוואלה! ספורט: "קשה מאוד לגייס כספים כשיש בעל בית למועדון, בלי שיש מחיר ריאלי להביא רוכש. כרגע לכולם זה מרגיש שאלי טביב רוצה שיתרמו לקבוצה והוא יהיה מאחורי הקלעים ויחזור אחרי שנה, וזה לא יקרה. הוא אמר שהקבוצה יקרה לליבו, אז שיוכיח זאת וידאג להעביר אותה לידיים אחרות בצורה מכובדת או שישקיע בקבוצה כמה שצריך בשביל מועדון עם מטרות ושאיפות כמו בית"ר ירושלים".

עוד בנושא:
גיא לוזון מונה למאמן בית"ר ירושלים: "כבוד ואתגר ענק"
בבית"ר ירושלים מרוצים מההחתמה של גיא לוזון: "סוף סוף תהיה משמעות לאימונים"
אוהדי בית"ר ירושלים מחו מחוץ לביתו של אלי טביב ומול החנות של אשתו

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים נגד אלי טביב מול החנות של דנה אשכנזי. מערכת וואלה!
"אנחנו לא הצעצוע שלך". אוהדי בית"ר מוחים מול החנות של דנה אשכנזי/מערכת וואלה!

טביב מצידו ממשיך כרגיל. הוא עדיין לא הודיע אם יזרים כספים, אך בהתחשב בכך כי הוא רוצה לשמור על המותג ועל ערכו, נראה כי יזרים סכום כסף מסוים שישמור את בית"ר לפחות כקבוצת פלייאוף עליון. בשלב זה מעריכים בבית"ר כי טביב לא מתכוון להזרים יותר מ-3-4 מיליון שקלים וכי בהמשך הוא גם צפוי למכור לפחות שחקן או שניים.

בנוגע לשחקני רכש, בבית"ר הביעו התעניינות בקשר טל איילה אך כרגע ישנם פערים בין הצדדים. פגישה נוספת תתקיים עם חזרת סוכנו של השחקן מחו"ל. בשלב זה, כל עוד לא שוחררו שחקנים בעלי חוזים גבוהים, מתעניינת הקבוצה אך ורק בשחקנים צעירים וזולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully