וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא עבר בדיקות רפואיות בהפועל באר שבע, יחתום לשלוש שנים

3.6.2018 / 12:24

שחקן הכנף בן ה-29 סיכם במדי האלופה ויצטרף. עומר דמארי המועמד המועדף להצטרף אחרי שתורג'מן חתם באוסטריה. ג'ון אוגו נכלל בסגל הסופי של נבחרת ניגריה למונדיאל 2018

צילום מסך

חן עזרא נפגש היום (ראשון) עם הפועל באר שבע במטרה להגיע לסיכום על חוזה לשלוש שנים. שחקן הכנף חזר מחופשה בחו"ל ביום חמישי והצפי הוא שלא יהיו מכשולים רבים בדרך לחתימה.

עזרא בן ה-29 נולד וגדל בעיר באר שבע ואף שיחק בגיל צעיר באחת מקבוצות הילדים. הוא יצטרף לאלופה אחרי עונה וחצי בבית"ר ירושלים. לפני כן לבש את מדיהן של מכבי נתניה, הפועל כפר סבא, מכבי חיפה והפועל תל אביב.

עוד בנושא

הפועל חדרה התחילה לנהל משא ומתן עם החלוץ ואדים מנזון
הפועל באר שבע מנסה להתיר את החוזים של קואנקה וקורהוט
מוסטפה סיימאק, קשר הולנדי בן 25, מועמד להפועל באר שבע

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול חן עזרא שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בעונה הבאה ביחד. עזרא ומליקסון/ברני ארדוב

בבאר שבע מתכננים החתמות נוספות לחלק הקדמי, כשהמיקוד הוא בעמדת החלוץ. אחרי שאלון תורג'מן העדיף את ההצעה של אוסטריה וינה, האלופה מחפשת חלוץ ישראלי אחר. עומר דמארי הוא האופציה המועדפת, אבל אם הוא לא יגיע, ייתכן שאלי אלבז יצטרף לרוטציה של ברק בכר.

עתידו של תומאש פקהארט עדיין לא התבהר והוא עשוי להישאר ובחלק הקדמי ניתן למצוא כמובן גם את בן שהר וגיא מלמד. מוחמד גדיר עוזב את הקבוצה.

ג'ון אוגו שרד היום את הניפוי האחרון של מאמן נבחרת ניגריה גרנוט רוהר, והוא יהיה חלק מהסגל של הנשרים במונדיאל 2018. ניגריה תשחק בבית ד', בו היא תפגוש את ארגנטינה, איסלנד וקרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully