וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע הוחלט לא לממש את האופציה על ואדים מנזון

31.5.2018 / 17:19

החלוץ שמיעט לשחק בשורות האלופה ישוחרר. בימים הקרובים תתקבל ההחלטה האם לממש את האופציה על גדיר. ניסיון להתיר את החוזים של קואנקה וקורהוט. נקבעו היריבות במחנה האימון בפולין

צילום מסך

הפועל באר שבע החליטה שלא לממש את האופציה על החלוץ ואדים מנזון והוא ישוחרר מהמועדון. החלוץ הרוסי - יהודי הצטרף לשורות האלופה במהלך חודש ינואר לתקופה של חצי שנה עם אופציה לשתי עונות נוספות. כעת נודע כי האלופה קיבלה החלטה סופית שלא לממש את האופציה ולסיים את ההתקשרות עם מאנזון. החלוץ כמעט ולא זכה לדקות משחק בהפועל באר שבע ושותף במשחקים שהתקיימו לאחר שהזכייה באליפות כבר הובטחה. כעת מאנזון ינסה למצוא קבוצה אחרת בישראל.

במקביל, בהפועל באר שבע יחליטו בקרוב האם לממש את האופציה על מוחמד גדיר. השחקן זכאי לפיצוי אם האופציה עליו לא תמומש. במועדון קיבלו מסרים מסביבתו של השחקן כי אם יוחלט לממש את האופציה גדיר הוא לא יסכים להיות מושאל לקבוצה אחרת. ההחלטה בעניין, כאמור, תתקבל בימים הקרובים.

בגזרת הזרים, הקבוצה מנסה להגיע להבנות עם איסק קואנקה ומיהאי קורהוט בנוגע להתרת חוזיהם. קואנקה דורש כי הקבוצה תשלם את מלוא חוזהו, בעוד שקורהוט עשוי להיות מושאל לקבוצה אחרת. זאת בשל החוזה הארוך בו הוא מחזיק בשורות הפועל באר שבע.

בנושא אחר, במועדון פרסמו כי נקבעו משחקי האימון במחנה האימונים בפולין: ב-27/6 הקבוצה תפגוש את קורונה קיילצה, ב-30/6 את לך פוזנן וב-3/7 את פוגון שצ'צ'ין. כל המשחקים יחלו בשעה 18:00 (זמן מקומי).

עוד בנושא
שגיב יחזקאל ומקס גרצ'קין ממכבי תל אביב על הכוונת של בית"ר ירושלים
קראמר ירוויח 350 אלף יורו, חתם על מענק הגעה לאירופה ואליפות
ההצעה המפתה משטורם, הרצון לשחק בוינה: מה מעכב את אלון תורג'מן?

ואדים מנזון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
רומן קצר עם האלופה. ואדים מנזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully