וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה המפתה משטורם, הרצון לשחק בוינה: מה מעכב את אלון תורג'מן?

31.5.2018 / 8:28

שטורם גראץ נכנסה לתמונה אחרי שאוסטריה וינה "העזה" להחתים שניים משחקניה שסיימו חוזה. כעת היא מציעה לחלוץ חוזה גבוה יותר והוא התבשר כי וינה, אותה הוא מעדיף, לא תעלה את ההצעה. ההחלטה בקרוב

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"הסיבה לעיכוב בעסקת אוסטריה וינה קשורה לשטרום גראץ. תורג'מן קיבל הצעה גבוהה יותר ואוסטריה וינה אינה מוכנה לעלות את ההצעה שלה". כך אמר הלילה מקורב לעסקה שאמורה להוביל את אלון תורג'מן לאוסטריה.

עוד בנושא

שגיב יחזקאל ומקס גרצ'ין ממכבי תל אביב על הכוונת של בית"ר ירושלים
קראמר ירוויח 350 אלף יורו במכבי חיפה, חתם על מענק הגעה לאירופה ואליפות
ולדימיר איביץ' הוא מאמנה החדש של מכבי תל אביב, יוצג היום במסע"ת

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן. יוסי ציפקיס
איפה יחתום בסוף? תורג'מן/יוסי ציפקיס

על פי המידע שהגיע לוואלה! ספורט, עולה כי ההצעה מגראץ, כ-250 אלף יורו בחוזה לשלוש שנים - סכום גבוה ביחס למה שהמועדון רגיל לשלם, הגיעה על רקע מאבק בין שני המועדונים שמתנהל לאחרונה. וינה פנתה לשני שחקני גראץ (הבלם כריסטיאן שויסנגייר, הקשר האוסטרלי ג'יימס ג'גו) והחתימה אותם מיד בתום החוזה שלהם. בתגובה, בגראץ החליטו לפנות לאלון תורג'מן עמו היריבה מנהלת משא ומתן, הציעו שכר טוב יותר ביחס לזה שהציעה וינה (כ-200 אלף יורו בלבד, דומה למה שהציעה הפועל חיפה) וזאת כדי לפתות אותו לחתום אצלה. "תורג'מן ביקש מסוכניו לנסות ולעלות את ההצעה, אבל וינה לא מוכנה לעלות אותה. עכשיו הוא יצטרך להחליט: הכסף של גראץ מול הרצון לשחק בוינה", אמר גורם באוסטריה הבקיא בפרטים.

הפועל חיפה רוצה לעלות הילוך בכל הנוגע להחתמת קלאודמיר. מבדיקה שערכו אתמול ראשי המועדון עם סוכנו איתן מזרחי עולה כי בית"ר ירושלים טרם קיבלה החלטה לגביו ולא הודיעה לשחקן על מימוש האופציה. במועדון מעריכים בזהירות שיעזוב אך ממתינים במקביל לראדו גנסארי, שדורש שדרוג משמעותי ביחס לחוזה הנוכחי שלו - 135 אלף יורו. כץ מוכן להציע שדרוג של עשרה אחוזים בלבד והשחקן עצמו מבקש להרוויח את אחד הסכומים הגבוהים במועדון: כ-170 אלף יורו נטו לעונה. במקביל, כפי שכבר פרסמנו, בהפועל חיפה בודקים את אופציית עומרי בן הרוש. המגן נמצא בשיחות עם אנורתוזיס, אבל אם לא יחתום בקפריסין האופציה הזאת עשויה להילקח בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully