וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראמר ירוויח 350 אלף יורו, חתם על מענק הגעה לאירופה ואליפות

31.5.2018 / 7:23

שואף גבוה: החלוץ ההולנדי ינחת בישראל ויהיה הרכש הראשון העונה. "אלאך חושב שיש לו את התכונות להצליח. היה חסר לנו חלוץ עם נוכחות ברחבה", אמרו במכבי חיפה. בצוות המקצועי החליטו לתת הזדמנות מחודשת לגלזר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הרכש החדש של מכבי חיפה מיכיל קראמר, ינחת בשבוע הבא כדי לחתום על חוזה לשנתיים ללא אופציה לעונה נוספת. ההולנדי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ירוויח 350 אלף יורו לעונה. בחוזה של קראמר מופיעים גם מענק עבור הגעה לאירופה וגם מענק אליפות. קראמר הגיע אחרי משא ומתן ארוך עם חיפה. כזכור, כבר בחודש ינואר החליטה מכבי חיפה לצרף אותו לקבוצה כשמי שהוביל את המהלך היה המנהל הטכני מוחמד אלאך. הוא עשה זאת קצת לפני הגעתו של פרד רוטן לתפקיד המאמן אך האחרון אישר את החתמתו מתוך היכרות עם החלוץ.

עוד בנושא

מכבי חיפה הודיעה: מיכיל קראמר יגיע לחתום בקבוצה בשבוע הבא
החלטת הנהלה: תקציב מכבי חיפה יירד מתחת ל-100 מיליון
אלאך מסרב לשחרר את קאיו. אנורתוזיס פנתה בנוגע לבן הרוש

מיכאיל קראמר שחקן פיינורד. GettyImages
בונים עליו. קראמר/GettyImages

"מה שהיה חסר לנו מאוד מאז תקופת גליינור פלט הוא חלוץ עם נוכחות ברחבה. מו חושב של קראמר יש את כל התכונות להצליח בישראל. הוא גולר ושחקן שיודע להתמודד עם הגנות, בטח ברמה של ישראל", אמרו במועדון. כזכור, קראמר הבהיר בשיחות עם אנשי מכבי חיפה כי ההרחקה שלו לשבעה משחקים לא תהיה תקפה בישראל. הסיבה: הוא ויתר על החוזה בספרטה רוטרדם כדי להיות רשום בסגל שלה עד תום העונה ובכך עונש ההרחקה לא יחול על הקבוצה הבאה שלו. "בשנים האחרונות הייתה כאן בעיה גדולה עם חלוצים. אנחנו מקווים שהפעם פגענו. אלאך מאוד התלהב להביא אותו לכאן", אמרו במועדון.

למכבי חיפה היה עוד חלוץ בקנה אבל בסוף השבוע שעבר השחקן אישר כי הוא רוצה לשחק בישראל ובכך נסללה דרכו לחיפה. כעת ישקיע אלאך את מאמציו באיתור קשר אחורי. שני קשרים ארגנטינאים וגם פורטוגלי על הפרק, אבל אלאך לוקח את הזמן ורוצה לקבל החלטה מושכלת מתוך הנחה שעוד לפני תחילת האימונים למכבי חיפה יהיו ששה זרים שהוא רוצה בסגל: שלושה זרים בהגנה, קשר אחורי, קאיו וקראמר. קאיו ייצא למחנה וייתכן שיישאר כזר השישי.

על פי שיחות פנימיות שנערכו לאחרונה בעניין השוער, נראה כי מכבי חיפה בונה על עומרי גלזר כשוער הראשון שלה בעונה הבאה. גלזר יקבל הזדמנות נוספת בתחילת המחנה. יחד עם זאת, לא נפסלת האפשרות שאם גיא חיימוב ישוחרר מבאר שבע הירוקים ינסו להחתים אותו והתמונה תשתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully