וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאך מסרב לשחרר את קאיו. אנורתוזיס פנתה בנוגע לבן הרוש

29.5.2018 / 8:43

ההולנדי הבהיר בשיחה עם ההנהלה כי הברזילאי לא יוצב כרגע ברשימת ההעברות. במועדון אישרו: רוני לוי פנה למגן, שקיבל אישור לעזוב אם הצדדים יגיעו לסיכום. מקורבי החלוץ טב"ח גיששו לגבי אפשרות שיירכש, חיפה לא תפנה עד שישוחרר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה נתנה לעומרי בן הרוש אור ירוק לנהל משא ומתן עם אנורתוזיס הקפריסאית. במועדון טוענים כי מי שפנה בעניין היה מאמן הקבוצה רוני לוי שביקש אור ירוק לצרפו למרות שייתכן מאוד שיעזוב בקרוב את תפקידו לטובת הנבחרת. בן הרוש יקבל הצעה נמוכה יותר וחיפה לא תשתתף בשכרו, אך ייתכן שיעדיף את האוםציה הקפריסאית בשל העובדה שאף קבוצה בישראל לא תהיה מוכנה לממן את החוזה שלו.

בשיחה מקצועית שנערכה בימים האחרונים בין ההנהלה לצוות המקצועי, הודיע מוחמד אלאך כי הוא מסרב לשחרר בשלב זה את קאיו. עדיין לא ברור מה יקרה בהמשך הקיץ, במידה ואלאך ירצה להחתים קשר התקפי, אך כרגע השחקן לא קיבל כל הודעת שחרור. "ועד שלא תהיה כזאת, הוא נשאר בסגל שלנו", אמרו אתמול בחיפה.

עוד בנושא

מכבי חיפה, באר שבע ומכבי תל אביב בעקבות טל בן חיים
אלאך נוטה להשאיר גם את אליסון דוס סנטוס
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן מכבי חיפה קאיו. טל לוי
יישאר? קאיו/טל לוי

הידיעה אתמול בנוגע לעתידו של טל בן חיים בספרטה פראג מעסיקה גם את התקשורת המקומית. שם אישרו כי החלוץ במגעים על התרת החוזה שלו ועשוי להגיע לאחת מהקבוצות הגדולות, כשגם מכבי חיפה הוזכרה בהקשר הזה. מתברר כי לאחרונה פנו מקורבים לשחקן למכבי חיפה ובדקו את האפשרות לצרפו. בדומה להחלטה שהתקבלה לגבי עידן ורד ואופיר דוידזאדה, חיפה לא תפנה לקבוצות שלהם עד שלא יוצבו ברשימת ההעברות.

עסקת מיכיל קראמר ממשיכה להתקדם. שני הצדדים רוצים בעסקה ופערים קטנים נותרו כדי לסגור אותה. במועדון מקווים שבמהלך השבוע הם יגיעו לסיכום עם השחקן ויוכלו להכריז עליו כחלוץ שיחליף את קלאוס. אלאך ממשיך לחפש קשר אחורי. למאמן יש לפחות שני מועמדים, בניהם גסטון חיל רומרו ששייך לאסטודיאנטס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully