וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרטה פראג וטל בן חיים במו"מ להתרת חוזהו, ישוב לישראל?

28.5.2018 / 12:15

מקורבים לשחקן טוענים כי הצ'כים, שרכשו את השחקן ב-2.9 מיליון יורו, מנסים להגיע איתו להבנות ולשחררו לקבוצה בישראל תמורת דמי העברה נמוכים יותר. אם יגיעו לפשרה בקרוב, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה ינסו לצרפו

צילום מסך

ספרטה פראג מנהלת עם טל בן חיים משא ומתן להתרת חוזהו בקבוצה, כך נודע לוואלה! ספורט. בן חיים, שחתם בקיץ הקודם על חוזה לארבע שנים, נרכש ממכבי תל אביב תמורת 2.9 מיליון יורו, אך על פי המתווה אליו מנסים להגיע הצ'כים, כך טוענים מקורבים לשחקן, שחקן הכנף יימכר לקבוצה ישראלית תמורת סכום נמוך הרבה יותר מסכום הרכישה.

עוד על פי אנשים המעורים בעסקה, בקרוב מאוד ייפגשו אנשי ספרטה עם בן חיים בן ה-28 במטרה להציע לו פיצוי עבור השנים שנותרו בחוזה, כשנראה כי גובה דמי ההעברה יהיה תלוי בגובה הפיצוי עליו יוסכם.

עוד בנושא

שנה נטולת שערים: טל בן חיים סיים עונה מאכזבת בספרטה פראג
טל בן חיים ברשימת הפלופים בצ'כיה: "הוא נראה מוזנח פיזית"

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג עם תומאש רוזיצקי. ספרטה פראג, אתר רשמי
העזיבה קרובה. טל בן חיים/אתר רשמי, ספרטה פראג

ככל הידוע, במהלך החודש האחרון גיששו בעניינו הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה, שמעוניינות לקלוט את השחקן אם אכן יגיע בקרוב לסיכום על התרת חוזהו בקבוצה הצ'כית. עוד העריכו המקורבים כי אף קבוצה ישראלית לא תסכים לשלם מעל מיליון יורו, ולדבריהם: "אם ספרטה פראג תרצה להגיע לסיכום, היא תצטרך לנקוב בסכום מכירה נמוך".

בן חיים, שהפך בקיץ לשיאן המשתכרים בצ'כיה ובמשך כמה חודשים גם נחשב לרכש היקר בתולדות הליגה, סיים בשבת את עונת הבכורה שלו באירופה ללא שערים. הוא הסתפק בשני בישולים בלבד ב-18 משחקי ליגה בצ'כיה ושותף בעוד שניים במוקדמות הליגה האירופית ואחד בגביע הצ'כי. ספרטה סיימה במקום החמישי המאכזב מבחינתה והשיגה כרטיס לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully