וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים ברשימת הפלופים בצ'כיה: "הוא נראה מוזנח פיזית"

שחקן הכנף הישראלי נבחר לאחד משלושת השחקנים המאכזבים של הקבוצות מפראג: "רבים תוהים אם יש טעם שיחזור אחרי הפגרה". המאמן אנדראה סטרמצ'יוני: "לא חושב שטל יעזוב בינואר"

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
תג המחיר ממשיך לרדוף אותו. בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

הליגה הצ'כית יצאה לפגרת החורף הארוכה ותחזור לפעילות רק באמצע פברואר. בתקשורת המקומית ניצלו את הזמן בשביל לערוך סיכומי אמצע עונה ולא פספסו הזדמנות לבקר בחריפות את ספרטה פראג וטל בן חיים.

קבוצת הפאר מדורגת במקום החמישי בלבד והסיכוי שלה להיאבק על האליפות הוא תיאורטי בלבד מזה זמן רב. באתר הפופולארי IDNES.CZ, הגישו לקוראים סיכום של שתי הקבוצות הגדולות של פראג, ספרטה וסלביה. בקטגוריה של הפלופים מככבים שלושה שחקנים: מארק ינקו (ספרטה), חליל אלטינטופ (סלביה) ובן חיים.

"כשהוא עמד להיכנס במשחק האחרון נגד מלאדה בולסלב, נשמעה צעקה מהיציע: 'Jude Slavia' (כינוי גנאי גזעני לאוהדי סלביה פראג)", נכתב שם, "הפעם המטרה לא הייתה היריבה השנואה, אלא גרוע מכך. בן חיים עמד שם עם 76 מיליון חטאים, הוא נראה מוזנח פיזית. כשהוא העלה פוסט חדש לאינסטגרם ביום שני, רבים חשבו: 'האם יש טעם שהוא יחזור אחרי פגרת החורף?'".

המאמן אנדראה סטרמצ'יוני, שאוהדים רבים כבר מנהלחים קמפיין לפיטוריו, התראיין אתמול והתייחס גם לשחקן הכנף הישראלי: "אני לא חושב שטל יעזוב בינואר. אם תגיע הצעה לא נפסול אותה, אבל מדובר בשחקן שספרטה שילמה עליו הרבה כסף ושעדיין לא היו לו הרבה הזדמנויות להראות את האיכויות שלו. היו לו שתי פציעות והוא התאמן בנפרד מהקבוצה במשך זמן ארוך".

בן חיים עלה לספרטה פראג 76 מיליון קרונות, 2.9 מיליון יורו - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של הליגה הצ'כית. הוא לא עמד בציפיות והתקשורת המקומית דואגת להזכיר שוב ושוב את הנתון הכספי.

עוד בנושא:

יוזף שוראל: "אולי טל בן חיים חשב שהוא יבוא לפה ויהיה כוכב בלי לעבוד קשה"
"טל בן חיים אגואיסט, לא האמנתי שספרטה פראג קנתה אותו"
עורבא פראג: טל בן חיים לא עומד בציפיות הגבוהות בספרטה פראג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully