וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי טל בן חיים חשב שהוא יבוא לפה ויהיה כוכב בלי לעבוד קשה"

יוזף שוראל מספרטה פראג התראיין בצ'כיה ונשאל על חברו לקבוצה: "אם היו לו 5 שערים ו-8 בישולים, אין בעיה שיסתובב במגרש כאילו לא אכפת לו. אבל לצערנו הוא עדיין לא הבקיע"

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
לא שיחק בחודש האחרון. בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

חלוץ ספרטה פראג, יוזף שוראל, התראיין אתמול (רביעי) בצ'כיה ובין היתר מתח ביקורת על חברו לקבוצה, טל בן חיים. הישראלי שנרכש ממכבי תל אביב תמורת 2.9 מיליון יורו וחתם לארבע שנים, עדיין לא הותיר חותם בבירת צ'כיה.

בתקשורת המקומית מזכירים השכם וערב שבן חיים השחקן היקר בהיסטוריה של הליגה ועד כה הוא לא כבש אפילו שער אחד. הוא השלים משחק אחד בלבד של 90 דקות, הפך לשחקן ספסל ובחודש האחרון כלל לא שיחק בגלל פציעה.

"טל ומארק ינקו לא התחילו את העונה טוב בגלל שהם היו פצועים בקיץ", אמר שוראל שכבש 5 שערים ב-3 המשחקים האחרונים של ספרטה, "שניהם שחקנים טובים, אבל ההכנה שלהם לעונה לא הייתה טובה. הם קיבלו הזדמנויות, אבל עדיין לא היו מוכנים".

שוראל הוסיף: "אם לטל היו 5 שערים ו-8 בישולים, אין בעיה שיסתובב במגרש כאילו לא אכפת לו. אבל לצערנו הוא עדיין לא הבקיע. הוא חייב להתעשת, לתת 100 אחוז ולהשאיר הכול על המגרש. לצערי הוא לא נכנס טוב לעניינים בהתחלה והוא הרגיש את זה בעצמו. הוא רצה לעבוד, אבל לא היה כשיר. הוא לא בחור רע, אולי הוא חשב שהוא יבוא לפה ויהיה כוכב גם בלי לעבוד קשה. אבל הליגה הצ'כית לא כזו קלה".

עוד בנושא:

טל בן חיים לא עומד בציפיות הגבוהות בספרטה פראג
"טל בן חיים אגואיסט, לא האמנתי שספרטה פראג קנתה אותו"
"טל בן חיים לא מצליח להתמודד עם היריבים בצ'כיה"

לוקאש פישצ'ק, בורוסיה דורטמונד, מול יוזף שוראל, ספרטה פראג. GettyImages
"טל לא בחור רע". שוראל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully