וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל בן חיים אגואיסט, לא האמנתי שספרטה פראג קנתה אותו"

מירוסלב קובק שאימן את ויקטוריה פלזן נגד מכבי תל אביב צוטט בצ'כיה. בכתבה לא מחמיאה על הישראלי נכתב: "ספרטה פראג זרקה מיליונים לפח. הוא צולל וכל הזמן מתווכח עם שופטים"

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
עדיין לא הצדיק את תג המחיר. בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

"בקיץ הוא הגיע לספרטה פראג בקול תרועה רמה. הוא היה השחקן הכי יקר בתולדות הליגה הצ'כית, אבל כרגע נראה שמדובר במקרה של בזבוז כסף ענק, 5 מיליון יורו. טל בן חיים יוכל להיפטר מהתווית הזו במשחק נגד ויקטוריה פלזן, השאלה היא אם הוא יקבל הזדמנות".

את הדברים הללו כתבו ביממה האחרונה בתקשורת הצ'כית, שמתכוננת בציפייה דרוכה למשחק הערב בין ספרטה פראג לויקטוריה פלזן במחזור ה-10 בליגה הצ'כית. ספרטה מפגרת אחרי ויקטוריה ב-12 נקודות והפסד בית הערב צפוי לגרום לזעזוע. העונה של האימפרייה מבירת צ'כיה כבר מתחילה להיות מוגדרת ככישלון ובן חיים הוא אחד מנושאי הדגל של התיוג הזה, כמו גם המאמן אנדראה סטרמצ'יוני.

"המספרים מטורפים, דמיוניים לחלוטין כשמדובר בכדורגל הצ'כי", המשיכה הכתבה על שחקן הכנף הישראלי באתר expres.cz, "ספרטה שילמה למכבי תל אביב 2.9 מיליון יורו, בן חיים מקבל שכר של 116 אלף יורו לחודש וקיבל גם מענק חתימה של חצי מיליון".

עוד בנושא:

לעומת טל בן חיים, מונס דאבור פורח באוסטריה
נאתכו ניצח ברוסיה, תיקו לרוני לוי והרוש בקפריסין
עומר דמארי צפוי לעזוב את מכבי חיפה בינואר

מירוסלאב קובק מאמן פלזן. מגד גוזני
הופתע מהעסקה. קובק/מגד גוזני

"טל בן חיים אגואיסט, לא ציפיתי שספרטה פראג תחתים שחקן כזה", אמר בכתבה מירוסלב קובק, שאימן את ויקטוריה פלזן כשזו הודחה על ידי מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות ב-2015.

ההתחלה של בן חיים בצ'כיה הייתה לא טובה והוא התעמת עם קפטן סלובן ליברץ, ולדימיר צופאל, כבר במחזור השלישי של העונה. בן חיים טען שצופאל השמיע כלפיו הערות גזעניות וקיבל תמיכה מהמאמן אנדראה סטרמצ'יוני, אבל מאמן ליברץ, יינדריך טריפשובסקי טען שהישראלי השמיע הערות מתנשאות כלפי שחקניו. לפי התקשורת הצ'כית, בן חיים בעט בדלת אחרי אותו משחק ונקנס ב-15 אלף קרונות, שהן כ-600 יורו.

גם אם הוא כעס בצדק, התדמית של בן חיים בצ'כיה נפגעה עוד לפני שהוא הספיק לרשום משחק אחד של 90 דקות, ויצא לו שם של שחקן בעייתי. "מלבד אי העמידה במשימות הגנתיות, בן חיים הראה עוד חיסרון. ההתנהגות שלו על כר הדשא בעייתית. הוא צולל ומתווכח עם שופטים", כתבו בצ'כיה.

בצ'כיה מאמינים שאם הוא יותיר חותם חיובי במשחק גדול כמו זה הערב, הוא יתחיל להסיר את סימני השאלה שנובעים הרבה בגלל המחיר ששולם עליו. אבל כלל לא בטוח שהישראלי יפתח, אחרי שבשבועות האחרונים הוא איבד את מקומו בהרכב ובגלל יום כיפור הוא גם פספס משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully