וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

51 אחוזי דיוק: הסטטיסטיקה המצוינת של מונס דאבור באוסטריה

חלוץ זלצבורג כבש עוד צמד בשבת. הוא מוביל את הליגה האוסטרית באיומים על השער, עושה את זה בדיוק מרשים ושותף ליותר מ-50 אחוז משערי קבוצתו. מאמנו: "תמיד ידעתי שיש לו איכות"

שחקן רד בול זלצבורג, מונס דאבור. GettyImages
פתיחת עונה חלומית. דאבור/GettyImages

מונס דאבור ממשיך להפציץ בליגה האוסטרית. החלוץ הישראלי של רד בול זלצבורג כבש אתמול (שבת) צמד ב-1:3 על לאסק לינץ בחוץ - הפסד הבית הראשון של לאסק אחרי שנתיים וחצי ו-31 משחקים.

דאבור כבש העונה 9 שערים ב-11 משחקי ליגה באוסטריה ובסך הכול יש לו 12 כיבושים. המאמן מרקו רוזה אמר אתמול: "אני מכיר את מונס הרבה זמן ותמיד אמרתי שיש לו את האיכות. אני שמח שהוא מקבל גמול על העבודה שלו, למרות שצריך לציין ששני השערים שלו היום הגיעו אחרי עבודה קבוצתית".

עוד בנושא:

דאבור כבש צמד והוליך את זלצבורג לראשות הטבלה
נאתכו ניצח ברוסיה, תיקו לרוני לוי והרוש בקפריסין
עומר דמארי צפוי לעזוב את מכבי חיפה בינואר

מאמן רד בול זלצבורג, מרקו רוזה. GettyImages
"דאבור מקבל גמול על העבודה שלו". רוזה/GettyImages

דאבור הוא השחקן שמאיים הכי הרבה על השער בליגה האוסטרית והוא עושה את זה באחוזי מרשימים. 39 בעיטות ונגיחות ו-20 מהן למסגרת, כלומר 51.2 אחוזי דיוק.

לשם השוואה, הבא אחרי דאבור הוא חלוץ וולפסברגר ברנד גשווידל, שאיים העונה 24 פעמים על היריבות, אבל מצא את המסגרת רק 9 פעמים (37 אחוזי דיוק).

דני אלאר משטורם גראץ בעט ונגח לשער 23 פעמים ומצא את המסגרת 13 פעמים (56 אחוזי דיוק), אבל סביר להניח שעד שהוא יגיע לכמות האיומים של דאבור, אחוזי הדיוק שלו יירדו. לאלאר משחק פחות מלחלוץ הישראלי והוא כבש שלושה שערים פחות.

הסטטיסטיקה האיכותית של דאבור לא נמדדת רק באיומים על השער. החלוץ הישראלי שותף חשוב בהנעת הכדור של רד בול עם 374 מסירות העונה (34 למשחק, הרבה יותר מכל חלוץ אחר בליגה האוסטרית) ו-96 אחוזי דיוק במסירות קצרות. הוא סחט העונה 19 עבירות, כובש בליגה בכל 100 דקות וגם בישל העונה 3 שערים. בסך הכל מעורבות ישירה ב-12 שערי ליגה מתוך 23 של רד בול בליגה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully