וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה נטולת שערים: טל בן חיים סיים עונה מאכזבת במדי ספרטה פראג

שחקן הכנף שיחק 64 דקות ב-0:0 מול בוהמיינס וסיים את עונת הבכורה שלו באירופה ללא שערים ועם שני בישולים בלבד. ספרטה תפסה את המקום החמישי ותהיה במוקדמות הליגה האירופית

צילום מסך

בווידאו: בן שהר מתראיין לתוכנית "טוכמן וחמי"

טל בן חיים סיים הערב (שבת) את עונת הבכורה שלו בכדורגל האירופי, כשפתח בהרכבה של ספרטה פראג והוחלף בדקה ה-64, במשחק החוץ מול בוהמיינס שהסתיים ב-0:0. ספרטה סיימה עונה מאכזבת במקום החמישי בליגה הצ'כית, אך בכל זאת השיגה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית ותתחיל את דרכה כבר בסיבוב המוקדמות השני.

עוד בנושא:
קני סייף נרכש על ידי אנדרלכט, ליאור רפאלוב מתקרב לסטנדרד ליאז'
מתרחב בסין: ערן זהבי פתח בית ספר לכדורגל בעיר גוואנגז'ו

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
מה יהיה בעונה הבאה? טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

שחקן הכנף של נבחרת ישראל לא הצליח לכבוש ולו שער אחד העונה במדי ספרטה, כשבמאזנו שני בישולים בלבד ב-18 משחקי ליגה (מתוכם 12 בהרכב) ועוד שתי הופעות במוקדמות הליגה האירופית ואחת בגביע. למעשה, בן חיים לא כבש במסגרת רשמית מאז 22 באפריל 2017, אז מצא את הרשת של בית"ר ירושלים במדי מכבי תל אביב וגם נפצע והוחלף. הוא מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות, אך מעמדו בספרטה לקראת העונה הבאה לא ברור.

כזכור, ספרטה פראג שברה בקיץ את שיא ההעברות שלה כשרכשה את בן חיים ממכבי תל אביב ב-2.9 מיליון יורו (מאז נרכש גם ניקולאה סטנצ'ו הרומני שהפך לשיאן החדש) והעניקה לו שכר שיא בליגה הצ'כית - מעל מיליון יורו, לא כולל בונוסים - אך הוא לא הצדיק את הבאתו, כמו יתר שחקני הרכש וקבוצתו סיימה את העונה הרחק מהאלופה ויקטוריה פלזן ומסלביה פראג שהשיגה את המקום השני והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully