וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט מימשה את האופציה על קני סייף, ליאור רפאלוב מתקרב לסטנדרד ליאז'

מועדון הפאר הודיע על רכישת קשר נבחרת ארצות הברית בסכום של 3.7 מיליון יורו. מישל פרודום מונה רשמית למאמן סטנדרד ליאז' ועשוי לצרף את רפאלוב, שבלט תחתיו בקלאב ברוז'

one

אנדרלכט הודיעה היום (רביעי) רשמית כי מימשה את האופציה על קני סייף. המשמעות היא שמועדון הפאר הבלגי השלים את רכישתו של הקשר הישראלי/אמריקאי בסכום של 3.7 מיליון יורו מקבוצתו הקודמת גנט. סייף עבר השאלה מגנט לאנדרלכט עם אופציה לרכישה בחלון ההעברות האחרון, הוא ערך 17 הופעות רשמיות וכבש שער אחד. כעת, כאמור, הודיעה אנדרלכט על מימוש אופציית הרכישה.

סייף בן ה-24 שיחק בארץ בשורה של מועדונים בתחילת העשור הנוכחי ובהן בני סכנין, עירוני קרית שמונה ועירוני רמת השרון. בשנת 2014 הוא עבר לגנט והפך לאחד השחקנים המרכזיים במועדון. בהמשך בחר לשחק בנבחרת ארצות הברית במדיה ערך עד כה שתי הופעות.

* מישל פרודום בן ה-59 מונה למאמן סטנדרד ליאז'. שוער העבר אימן בעבר את ליאור רפאלוב בקלאב ברוז' ולכן ייתכן שינסה לצרף אותו גם לקבוצתו החדשה כיוון שהקשר הישראלי צפוי לסיים את דרכו בברוז' אחרי עונה בה לא הרבה לשחק.

*ברוסיה מעריכים כי צסק"א מוסקבה תודיע בימים הקרובים על פרידה מביברס נאתכו. חוזהו של קפטן הנבחרת בשורות הקבוצה הרוסית הסתיים עם תום העונה ברוסיה ועדיין לא חודש. בתקשורת הרוסית דווח על אפשרות של מגעים בין הצדדים לחידוש החוזה אך ההערכה כרגע כי הצדדים בדרך לפרידה לאחר ארבע שנים.

עוד בנושא
בתיה שהר: "אם הפועל באר שבע תביא עוד שני חלוצים, בן לא יישאר"
הפועל תל אביב שוקלת להחזיר את קליימן, ינקו עשוי לעזוב בהשאלה
הפועל באר שבע: תומאש פקהארט לא יקבל הבטחה ליותר דקות משחק

ההודעה של אנדרלכט

  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully