וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שוקלת להחתים שוער שיתחרה באריק ינקו

הצוות המקצועי לא משוכנע שינקו מספיק טוב בשביל לעמוד בין הקורות בליגת העל, קליימן שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים הוזכר כמעמד. המאמן קובי רפואה: "ינקו הוא השוער הראשון. אני סומך עליו"

צילום מסך

בהפועל תל אביב שוקלים להחתים שוער נוסף שיתחרה עם אריק ינקו על אפודת השוער הראשון, או להחזיר את בוריס קליימן ולהשאיל או לשחרר את ינקו לקבוצה אחרת. האדומים אמנם ספגו את כמות השערים הכי נמוכה בליגה הלאומית העונה (26), אבל נראה שבקבוצה לא משוכנים שינקו הוא האיש הנכון לעמוד בין הקורות גם בליגת העל.

במתחם חודורוב מדברים על שתי אפשרויות: הראשונה היא החתמת שוער במעמד דומה לזה של ינקו, כשאז השניים יתחרו על אפודת השוער הראשון. השנייה היא צירופו של בוריס קליימן שסיים חוזה בבית"ר ירושלים, כשבמקרה כזה ינקו כנראה יושאל.

עוד בנושא
בתיה שהר: "בן שהר השחקן הכי לא מוערך בארץ, באר שבע קבוצה הגנתית"
הפועל באר שבע: תומאש פקהארט לא יקבל הבטחה ליותר דקות משחק
יובל שפונגין: "מאוכזב ועצוב, אבל בטוח שהעזיבה תעשה לי טוב"

כרגע לא ברור אם בכוונת הבעלים של הפועל תל אביב לוותר על ינקו. כזכור, השוער היה ההחתמה הראשונה של הפועל תל אביב אחרי הירידה, הוא גדל בקבוצה, אוהד שלה ומחובר מאוד לבעלים. מנגד, גם בקומת ההנהלה וגם בקרב הצוות המקצועי ישנם ספקות בנוגע אליו בליגת העל.

קליימן בן ה-27 שיחק בהפועל תל אביב מ-2009 עד 2014 (במהלך אותן שנים הושאל פעמיים). הוא ישמח לחזור למתחם חודורוב, אבל בינתיים לא קיבל הצעה רשמית מהאדומים. אפשרות נוספת היא שקליימן יחתום בבני יהודה אם זו תמכור את אמיליוס זובאס.

המאמן קובי רפואה התייחס היום למעמדו של ינקו ואמר: "אריק ינקו הוא השוער הראשון כעת וגם בעתיד. אני סומך עליו".

הפועל תל אביב מנסה למצוא קבוצה שתקלוט את טל בנש, שלא נמצא בתכניות לעונה הבאה. מוטי ברשצקי עשוי להיות מושאל, אבל עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא.

שוער הפועל תל אביב, אריק ינקו. ברני ארדוב
ימשיך לעמוד בשער האדומים? אריק ינקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully