וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד אלאך נוטה להשאיר גם את אליסון דוס סנטוס

28.5.2018 / 7:36

אחרי שהודיעה לסוכנים כי היא יורדת מצירוף מגן ימני ומשאירה את מאבוקה, הקבוצה נוטה להשאיר את הבלם. במועדון אישרו: יש מגעים עם זנטי. מוחמד עוואד עשוי לחתום על החוזה לפני המחנה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה נוטה להשאיר את אליסון דוס סנטוס בקבוצה. במועדון אישרו את הפרסום אתמול לפיו הבלם הברזילאי הבין שיישאר בקבוצה בעונה הבאה. כעת, מנסים במועדון למצוא פתרון לעמדת המגן השמאלי משום שמו אלאך ופרד רוטן לא מעוניינים שבסגל יהיו ארבעה שחקני הגנה זרים. הכוונה היא לחזק את הקבוצה בקשר אחורי וחלוץ. קאיו לא הרשים את הצוות המקצועי בהזדמנויות האחרונות שניתנו לו, אך בחיפה מצפים שיביא הצעה רלוונטית בתמורה לשחרור, אחרת המועדון לא יכריז על פרידה.

אלאך רוצה לצרף קשר אחורי וחלוץ שיתווספו לדוס סנטוס, ריינן ומאבוקה. המנהל הטכני כבר הצהיר בעבר כי המטרה היא לצרף חמישה שחקנים, בהם שניים ישראלים. "יש המון היגיון בהחלטה כזאת", הסביר אתמול גורם במועדון. "ההנחה היא שאם שחקני ההגנה הזרים יישארו עונה נוספת יחד הם יהיו מתואמים יותר ויציבים יותר".

עוד בנושא:

המטרה של מכבי חיפה: החתמת קשר אחורי לפני תחילת ההכנות
אנורתוזיס בודקת אפשרות לצרף את עומרי בן הרוש ממכבי חיפה
מכבי חיפה מנסה לקדם את הגעת חיל רומרו. מיכיל קראמר קרוב לסיכום

שחקן מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס. ברני ארדוב
צפוי להישאר בירוק. אליסון דוס סנטוס/ברני ארדוב

כפי שפרסמנו, עמית זנטי חזר לשולחן המשא ומתן עם מכבי חיפה. למרות הכחשות מצד השחקן, במועדון אישרו כי הציעו לו הצעה נדיבה - חוזה לשלוש שנים, עם אופציה לשנתיים נוספות. השחקן עצמו דורש להוריד את האופציה וכן להעניק לו אחוזים ממכירה עתידית. בנוסף, במועדון מעוניינים לסגור את סאגת מוחמד עוואד. החלוץ קיבל הצעה לחמש שנים והצוות המקצועי רוצה להשאירו בקבוצה ולחתום על ההסכם לפני היציאה למחנה האימון בהולנד, בתחילת יולי. עוואד ייצא למחנה האימונים ויתחרה על מקומו עם חלוץ זר.

מבחינת השוק הישראלי - חיפה לא תפנה לאופיר דוידזאדה כל עוד גנט לא תשחררו בחינם. גם עידן ורד לא יקבל פניה עד שיוצב ברשימת ההעברות של בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully