וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנורתוזיס בודקת אפשרות לצרף את עומרי בן הרוש

25.5.2018 / 9:39

מגן מכבי חיפה מבין שיתקשה לקבל את שכרו הנוכחי בישראל ובודק אופציות בחו"ל, עשוי לעבור ללא תמורה לקבוצה של רוני לוי. חיפה הבהירה לשחקנים שצפויים לעזוב: לא נשלים את השכר שלכם

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי חיפה העבירו מסר לנציגי השחקנים שאמורים לעזוב בקיץ ומחזיקים בחוזה, כי הם לא מתכוונים להשלים את שכרם. המסר הזה הועבר גם למגן עומרי בן הרוש, שמבין שלא יוכל לקבל את שכרו הנוכחי, 180 אלף יורו, מקבוצה בישראל - ולכן הוא בודק אופציות בחו"ל.

בימים האחרונים נוצר קשר בין אנורתוזיס ומאמנה רוני לוי לבין השחקן. בן הרוש, שהודיע למכבי חיפה כי המטרה היא לשחק בחו"ל בעונה הבאה, כבר קיבל אור ירוק לעזוב. ייתכן וגם המגן השמאלי השני, יונתן לוי, יושאל. הודעות דומות לזו שקיבל בן הרוש, הועברו גם לנציגי השחקנים הזרים.

במועדון מנסים לסיים סופית את עסקת מיכיל קראמר, שעל פי ההערכות יחתום בשבוע הבא. ההולנדי קיבל הצעה לשתי עונות, הגיש הצעה נגדית, והצדדים קרובים לסיכום אחרי שבסוף השבוע האחרון אישר השחקן כי הוא מעוניין לשחק בקבוצה. על הרצינות במגעים בין הצדדים יכולה להעיד העובדה שבמועדון הפסיקו השבוע את המגעים עם סוכנים אחרים לגבי חלוצים שהוצעו להם. קראמר צפוי להחליף בקיץ את סטפנוס אתנסיאדיס, שסוכניו קיבלו עוד לפני סיום העונה הודעה כי עליו לחפש קבוצה. גם הקשר הארגנטינאי גסטון חיל רומרו מועמד לקבוצה. בשלב זה, מכבי נתניה מציבה תג מחיר גבוה לעסקת ניקו אולסק. חיפה תהיה מוכנה לרכוש אותו רק אם המחיר יירד באופן משמעותי.

עוד בנושא

מכבי חיפה מנסה לקדם את הגעת חיל רומרו. מיכיל קראמר קרוב לסיכום
מכבי חיפה הציעה לבוזגלו 240 אלף דולר. מנחם וחבשי זומנו לפתיחת האימונים
יעקב בוזגלו במסע"ת קאלט: "כסף לא חשוב? ברור, אלך למכולת עם כבוד וחום"

עומרי בן הרוש שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יקבל את מלוא החוזה בחו"ל? בן הרוש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully