וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "כסף לא חשוב? ברור, אלך למכולת עם כבוד וחום"

22.5.2018 / 17:22

אביו של קשר מכבי חיפה קיים מסיבת עיתונאים: "הם הציעו לי 25% מההסכם הקודם. אתם רוצים שחקן מוביל? זה עולה כסף. אי אפשר לקחת מנהל סניף בנק עם עניבה וחליפה ולתת לו לנקות חלונות". הירוקים: "הצענו הצעה מכובדת מאוד, מקווים שמאור ימשיך"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אביו של קשר מכבי חיפה מאור בוזגלו, יעקב, קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בנוגע לבנו ועתידו במכבי חיפה. יעקב נפגש מוקדם יותר עם הירוקים במטרה לסגור על חוזה חדשה. בפגישה, אליה הגיע מלווה ברעייתו ושני עורכי דין, לא הושג סיכום בין הצדדים, וזאת על אף שמכבי חיפה הגישה הצעה משודרגת ביחס להצעה האחרונה שניתנה בשיחה בין הצדדים.

יש לציין כי עוד לפני הפגישה, מכבי חיפה לא התכוונה להציע לשחקן את החוזה אותו אמור היה להרוויח בעונה שעברה (450 אלף דולר), הסכום אותו דורש האב כעת. מכבי חיפה מתנה חלק מהחוזה שלו בכמות המשחקים שישחק.

אי לכך, החליט אביו של השחקן לכנס מסיבת עיתונאים ולחשוף את הבעיות בין הצדדים.

עוד בנושא:
מכבי חיפה נפגשה עם בוזגלו, נמשך המו"מ בין הצדדים

יעקב בוזגלו אביו של מאור בוזגלו. קובי אליהו
בוזגלו במסיבת העיתונאים/קובי אליהו

בוזגלו פתח ואמר: "יש לי הרבה מילים טובות להגיד על מכבי חיפה, מועדון שחלמנו מאור ואני להגיע לשם. קיבלו אותנו בזרועות פתוחות, הרבה דברים נאמרו לפני שהגענו ואחרי שהגענו. התקבלנו כמו שרק שחקנים גדולים מתקבלים למועדון גדול. לצערנו הרב מאור בוזגלו נפצע בפעם השנייה לכאורה היות שהוא משך את הפציעה הראשונה. מכבי חיפה לקחה על עצמה לשקם את מאור, לנתח אותו בניתוח הכי טוב שמאור יכול היה לקבל. לצערנו, כולכם יודעים שהניתוח הראשון לא צלח והיות שמאור נפצע פעם אחת ונותח פעמיים הדברים יצאו קצת משליטה ולמאור יש חוזה עם מכבי חיפה שבנינו אותו במשך למעלה מתשעה חודשים והגענו למצב שבו מכבי חיפה לא רק שהפסידה על מאור, גם הרוויחה.

"למאור בוזגלו היה את החוזה מספר אחת בישראל ללא עוררין, כל זה בתנאי שהיה משחק ואז הוא השתכר. כשהוא לא שיחק הוא לא השתכר. מאור בוזגלו מימן את שכר הדירה שלו מעצמו. השיקום לצערנו ארוך וקשה וכל הסבל שמאור עבר זה קשה מאוד. ההסכם בוטל לחלוטין ומכבי חיפה לקחה על עצמה את כל השיקום של מאור ועל זה מגיע לה כל הכבוד ובמיוחד אחרי מה שעברנו לאחר הפציעה הראשונה. כינסתי את מסיבת העיתונאים רק כדי שדברים לא ייצאו מהקשרם. היום כל ילד בן שבע או שמונה הוא עיתונאי, יכול להגיב ולהעלות פוסטים. חשבתי שדרך מסיבת עיתונאים אוכל להפריך את כל השמועות כי כבר החלו המון שמועות.

"מאור בוזגלו הוא שחקן מוערך ומטבע הדברים הוא נושא לשיחה. כדי לא להוציא דברים מהקשרם, אני רוצה להבהיר שאת החוזה שבנינו קיבלנו עכשיו טיוטת הסכם ממכבי חיפה. אני לא אדבר בסכומים. ההצעה שקיבלנו ממכבי חיפה אחרי ההסכם הראשון היא 25% ממה שמאור אמור היה להרוויח. צריך לצאת מנקודת הנחה שמאור הפסיד בפעם הראשונה כשחתם על החוזה, הפסיד עם שני הניתוחים והסבל שעבר והוא הפסיד את המשחק הכי אהוב עליו שזה הכדורגל. כששחקן מפסיד כל כך הרבה, זה מקומם להציע 25% ממה שהיה. היום ישבתי שוב עם מכבי חיפה שעושה הכול כדי לשפר את התנאים כי היא הבינה שזה לא יכול ללכת ב-25%, התקרבנו קצת"

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יעקב בוזגלו מסיבת עיתונאים. קובי אליהו
יעקב בוזגלו מסיבת עיתונאים/קובי אליהו

"מפה אני רוצה להגיד למכבי חיפה ולבעלים שמאור עדיין רוצה מאוד מכבי חיפה, לא רק מאור אלא כל משפחת בוזגלו. מכבי חיפה היא בשבילנו אתגר עצום. נכון נעשו שם טעויות בשנים האחרונות, אבל אני לא יכול לתת ולהרשות לעצמי שמאור יהיה השעיר לעזאזל בכל מה שקשור למכבי חיפה בשנים האחרונות. נכון, מכבי חיפה סוחבת אחריה הרבה דברים שהביאו אותה לנהל מו"מ בינם לבין עצמם ולהגיש לנו הצעה לא מכבדת. היום ההצעה קצת משופרת כי נתנה לי תחושה שיש על מה לדבר. אני מקווה שנתקרב להצעה המקורית.

"עכשיו אנחנו מתקרבים ל-50% ואני חושב שזה לא הוגן כי אם אני היום מסתכל על ההצעה הראשונה מהשנה שעברה, והיום מצבו פי 100 יותר טוב ממה שהיה בעונה שעברה, אז הרופא של מכבי חיפה המליץ ליעקב שחר לא להחתים את מאור. הפעם הרופא אמר שמאור יחזור ויותר חזק ממה שהיה. להערכתי מאור יהיה בחודש ספטמבר על המגרש. כמו שאני מכיר אותו, הוא יכול להפתיע קצת לפני. מחמת הזהירות, יעכבו טיפה את החזרה שלו. אין לי בעיה עם זה. יש צוות רפואי וצוות מקצועי במכבי חיפה והם יחליטו.

"מהרגע שמאור נפצע, הוא לא קיבל אגורה שחוקה. את כל הביטחון בהסכם יש למכבי חיפה, אז איפה הפחד שלה? בוא נצא מנקודת הנחה שבוזגלו חלילה לא יחזור לשחק, אז אין למכבי חיפה מה להפסיד. אני בא ואומר למכבי חיפה שמאור בוזגלו לא רוצה אגורה אחת שלא מגיעה לו. כמו שאמרתי בפעם הקודמת שבמכבי תל אביב הייתה למאור בוזגלו הצעה הרבה יותר טובה מאשר זו שקיבל ממכבי חיפה. דחינו אותה כי הרצון שלנו היה לחזור למכבי חיפה. חזרנו למכבי חיפה בדלת הראשית, בזרועות פתוחות ולצערנו קרה מה שקרה. את ההסכם הזה שבנינו עם מכבי חיפה, נחזור עליו, לא תפסידו כלום אם מאור לא ייתן לכם תפוקה. הם פחדו שגם אם מאור יחזור לשחק, הוא לא יהיה טוב. אם הוא לא יקבל טוב, הוא לא יקבל כלום. כל ההסכם הקודם היה תלוי בהצלחה של מאור ושל מכבי חיפה. החוזה עכשיו, מה שהכי הכעיס אותי זה שלקחו הסכם לשחקן נוער שעומד לעלות לבוגרים וזה לא פייר, לא הוגן ולא נכון.

יעקב בוזגלו מסיבת עיתונאים. קובי אליהו
יעקב בוזגלו מסיבת עיתונאים/קובי אליהו

"אמרתי את זה גם למכבי חיפה. אמרתי להם תקשיבו טוב: אני מרשה לכם לשחק בתאריכים, לשנות דברים ושאתם לוקחים מקדם סיכונים מקסימלי. לא מגיע, תפסיקו הכול. כן מגיע לי, תנו לי. אני מאמין במאור, מאור מאמין בעצמו, מכבי חיפה מאמינה במאור. מה הסיבה להוריד לו 50%? שמישהו יבוא ויגיד לי שהיום יש לו משכורת ומחר יש לו חצי מהמשכורת הזו. זה פייר? לא קרה כלום מאז החוזה הראשון. מאור לא טופל נכון והפציעה מתמשכת, והסבל שמאור סבל הוא רק על מאור. שיבוא אדם אחד עלי אדמות שיהיה מוכן לקחת את זה. ברגע שיידעו שמאור שחקן חופשי והוא יכול להגיע לכל קבוצה בארץ, הוא יקבל המון הצעות. אני רוצה את מכבי חיפה באותם תנאים, בלי שום שיפור בשום סעיף".

בוזגלו המשיך ואמר: "בואו נעשה סדר בדברים, אני איש כדורגל מבטן ולידה. אני גם סוכן שחקנים. אותה בני יהודה שמדברים עליה ובטח לא אני הוצאתי את הידיעה לגביה, אני נפגש עם אברמוב כמעט כל שבוע. יש לי בן שמשחק שם. אלמוג בוזגלו הוא גם שחקן קצת מוערך. מה לעשות שאברמוב קצת קרוב לבוזגלו, מה לעשות? את אותן מלחמות שאני עושה למען מאור, אני עושה גם למען אלמוג. אני נפגש עם שחר, אשר אלון, אלי טביב, הם חברים שלי. זה שעיתונאי ראה אותי מחבק את בן דור לא אומר שאני נפגש כל יום עם בן דור. מה רע בזה שאנחנו נפגשים ושותים כוס קפה. למה זה אסור? מה פסול בזה? אגב, למכבי חיפה יש זכות להגיד לנו שהם לא מעוניינים במאור. כמו שלי מותר לבקש עשרה מיליון ולהם מותר להציע עשרה שקלים. אין בעיה. אבל ברגע שאתה יודע מה התנאים שעבדנו עליהם במשך כל כך הרבה זמן ואז מקצץ את זה ב-75%, זה לא הוגן".

אחרי שנתן את רשות הדיבור לעורך הדין, שלא הספיק לדבר בלי שיתערב בדבריו, בוזגלו המשיך ואמר: "לא ניתן לדכא ילד, וגם מי שבן 30 הוא עדיין ילד. אי אפשר לדכא ילד ומצד שני לדרוש ממנו מצוינות. הגענו ל-222 מיליון יורו על שחקן אחד בעולם. אצלנו תדבר על שחקן אחד בשני מיליון יורו, די, המדינה בסכנת התפרקות כבר. אחד הדברים שאתם צריכים לקחת איתכם הוא שמעמד של שחקן נגזר עם התנאים שלו. אתם רוצים שחקן מוביל? זה עולה כסף. מה לעשות? זה כמו מנהל בנק או מנכ"ל. אתה לא יכול לקחת מנהל סניף, שמגיע כל השנה עם חליפה, מעונב, יפה ולתת לו לנקות חלונות. בכדורגל לפעמים עושים את זה וזה לא הולך. אתם רוצים את מאור? תשלמו עם כל ההסתייגויות. אנחנו עבדנו קשה מאוד כדי להגיע למתווה הזה שאף אחד לא ייפגע למרות שהמפסיד העיקרי והיחידי זה מאור בוזגלו. אנחנו רוצים מכבי חיפה. כולם אומרים לי: 'מה, הכי חשוב הכסף?'. אני אומר לא, לא חשוב הכסף. בטח שחשוב הכסף, זה מה שמניע את כלכלת העולם. אני אלך עם החום והכבוד למכולת ומה הבעלים של המכולת ייתן לי? הוא ישפוך עליי משהו".

לסיכום אמר בוזגלו: "התקציב של מכבי חיפה בתקשורת הוא כזה גדול, אבל היום הוא כזה קטן כי יש להם לשלם הרבה כסף להרבה שחקנים. למה שרק אני אבין אותם. אני לא הולך לנקוב בשמות, אבל תחשבו ששחקן שיישב ביציע העונה יקבל פי עשרה ממאור. לזה אתם רוצים להגיע? אנחנו בדרך לשם. מה שעובר למאור בראש זה 'אבא, גמור הכול, אני רוצה מכבי חיפה ואני אומר לו: הבן שלי, הענק".

תגובת מכבי חיפה

מירוקים נמסרו שתי הודעות לאחר דבריו של יעקב בוזגלו ובאשר לסיטואציה מול בנו, מאור. ראשית, מסר המועדון ש"הוא לא מתכוון להגיב השכם וערב למתנהל במשא ומתן מול נציגיו של הקשר" והבהיר כי ההודעה הבאה תהיה תגובה בה "תוכלו להשתמש לכל שאלה בנוגע למשא ומתן".

מיד לאחר מכן, יצאה התגובה עצמה. "מאור בוזגלו, השחקן והאדם, חשוב עבור מכבי חיפה", טען המועדון, "ראשית, אנו משקיעים ומעמידים את המשאבים הקיימים הטובים ביותר שישנם להשיבו במהרה למגרשים. במקביל הצענו למאור הצעה מכובדת וראויה מאוד. אנו אוהבים את מאור ומקווים שימשיך במכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully