וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הסתיימה הפגישה עם יעקב בוזגלו, הירוקים הציעו שדרוג אך לא הושג סיכום

22.5.2018 / 12:30

בתום פגישה בין אביו של מאור בוזגלו למועדון לא הושג סיכום, וזאת למרות שדרוג ההצעה. יעקב בוזגלו יערוך מסע"ת ב-17:00, שבה יפרט את המצב. מו"מ חיובי עם קראמר, שאמור להשיב בקרוב מאוד על ההצעה

עריכת וידאו: מתן חדד

אביו של מאור בוזגלו, יעקב בוזגלו, נפגש היום (שלישי) עם מכבי חיפה. בפגישה, אליה הגיע מלווה ברעייתו ושני עורכי דין, לא הושג סיכום בין הצדדים, וזאת על אף שמכבי חיפה הגישה הצעה משדורגת ביחס להצעה האחרונה שניתנה בשיחה בין הצדדים.

יש לציין כי עוד לפני הפגישה, מכבי חיפה לא התכוונה להציע לשחקן את החוזה אותו אמור היה להרוויח בעונה שעברה (450 אלף דולר), הסכום אותו דורש האב כעת. מכבי חיפה מתנה חלק מהחוזה שלו בכמות המשחקים שישחק. בהמשך היום יערוך יעקב בוזגלו מסיבת עיתונאים בביתו בחולון (17:00), ובה יתייחס למצב.

עוד בנושא

מכבי חיפה התנתה חלק מהחוזה של בוזגלו במספר ההופעות בליגה
מאור בוזגלו: "אני אסיר תודה ליעקב שחר. אם ירצו אותי אני כאן"

יעקב בוזגלו. מגד גוזני
יום דרמטי. יעקב בוזגלו בפגישה הבוקר/מגד גוזני
יעקב בוזגלו. מגד גוזני
יעקב בוזגלו/מגד גוזני

כזכור, בתחילת החודש טען יעקב בוזגלו בראיון לוואלה! ספורט כי "מכבי חיפה התחייבה להעביר לנו הצעה עד סוף השבוע ואני מחכה. אם באמת היו רוצים, מכבי חיפה היו פונים אלינו מזמן עם הצעה. אין ספק שמשהו השתנה בחשיבה לגבי מאור. אני אומר דבר אחד - אם רוצים חלילה לנצל את מצבו - לא אתן לזה לקרות. חשוב שיבינו שמאור לא ביד של אף אחד. אם לא נסתדר, נלך קדימה. אני לא מחייב אותם. זכותם להגיש למאור הצעה, לתת או לא לתת. אבל אני מצפה לקבל תגובה. אם לא אקבל, אמשיך בדרכי. אני לא יושב בחיבוק ידיים. אני צריך לדאוג לקריירה של הבן שלי".

בינתיים, אתמול נמשך המשא ומתן עם מיכיל קראמר וההערכה היא שבקרוב מאוד תתקבל תשובה סופית לגבי הצטרפותו למועדון. במועדון אופטימיים לגבי האפשרות שיצטרף. לחלוץ ההולנדי הוצע חוזה לשנתיים והצדדים מנסים לסכם עם סוכניו את העסקה. אעיד חבשי הוזמן לפתיחת האימונים, אבל יישאר רק אם יובהר לו שלא יגיעו עוד בלמים בכירים. חיפה רוצה את איתן טיבי או שיר צדק, אם ישוחררו מהקבוצות שלהם, ולכן לא תבטיח לו דבר כזה. רז מאיר ימשיך בקבוצה וישמש כמגן ימני ושמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully