וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "אני אסיר תודה ליעקב שחר. אם ירצו אותי אני כאן"

16.5.2018 / 18:07

שחקן מכבי חיפה האשים את התקשורת באינסטגרם: "כמה שלא אנסה, עדיין אהיה נתון לחסדי התקשורת. אנשים שאין להם בעיה לרמוס כל מה שבדרך". קלאוס: "מבטיח לעבוד קשה יותר בעונה הבאה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מאור בוזגלו העלה הערב (רביעי) פוסט באינסטגרם, בו דיבר על התחושות הקשות שלו מאז הפציעה ובשל תהליך השיקום הקשה, ובעיקר שלח מסר למכבי חיפה: "אם ירצו אותי והכל ילך חלק - אני כאן". שחקן הירוקים הכחיש את השמועות על בעיות בינו לבין המועדון הירוק ושלח חיצים מאשימים כלפי התקשורת: "כמה שלא אנסה, עדיין אהיה נתון לחסדי התקשורת שתוציא את השחקן ככפוי טובה או ככזה שלא מעריך. אנשים שאין להם בעיה לרמוס כל מה שבדרך בלי לחשוב לרגע שיש לי גם משפחה, אישה וילדים. בוזגלו מת? קל להגיד, אבל קשה להכיל".

שחקן נוסף של הקבוצה ששיתף את מחשבותיו באינסגרם הוא סטפנוס אתנסיאדיס. "זו הייתה הפעם הראשונה שלי מחוץ ליוון, מחוץ לפאוק", כתב קלאוס, "זה לא היה קל אבל מכבי חיפה סיפקה לי אתגר חדש. בעונה הבאה אעבוד קשה יותר כדי להחזיר את הקבוצה לטופ, זו הבטחה לכל חברי בחיפה. נתראה בקרוב".

עוד בנושא:

קראמר התרשם לטובה מישראל. אור ירוק לבן הרוש לחפש קבוצה
מכבי חיפה הציעה למוחמד עוואד חוזה לחמש שנים

בוזגלו: מכבי חיפה מועמדת לירידה, מתחנן שתתמכו בקבוצה. ספורט 1
מאור בוזגלו/ספורט 1

הפוסט של בוזגלו במלואו:

"כדורגל זה מקצוע אכזרי. לא, אני לא מחפש רחמים אלא קצת הבנה ופרופורציות. חשבתי לכתוב איזשהו סיכום עונה, אבל היא אפילו לא החלה עבורי. המון תקוות, חלומות ובעיקר רצון לקחת את הקבוצה בה גדלתי ולעזור לה לחזור למקום שאליו היא שייכת, אבל המציאות לצערי עצרה הכל. גם אותי וגם את הקבוצה שלי. רגע אחד אתה בטופ וברגע השני שרוע על מיטת בית חולים ושוב חוזר השיקום.

"תעצרו רגע ותחשבו על הלופ המסחרר הזה כשתוך כדי תנועה הביקורות לא מפסיקות, אנשים שאין להם בעיה לרמוס כל מה שבדרך בלי לחשוב לרגע שיש לי גם משפחה, אישה וילדים. בוזגלו מת? קל להגיד, אבל קשה להכיל. כדי לשרוד בעולם המטורף הזה של הכדורגל צריך עור של פיל ולנטרל את הרגש.

"בד בבד, אני רואה את התמיכה האינסופית שאני מקבל מהאוהדים ברחוב, ברשתות החברתיות שם אני 'עוף מוזר' אבל כזה שיודע לבטא את עצמו בצורה הכי אבסולוטית שיש .
כמה רציתי לחזור בשיא הכוח ולעזור לקבוצת נעוריי, זה בער ועדיין בוער לי בעצמות, אבל כפי שכולכם יודעים ומבינים, לא הכל תלוי בי. אני מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש ומה שעומד לנגד עיניי זה השיקום והחזרה למגרשים שאין לי צל של ספק שאחזור טוב יותר ואני משאיר לכל השאר לעשות את העבודה בשבילי.

"כמה שלא אנסה, אני עדיין אהיה נתון לחסדי התקשורת שתוציא את השחקן ככפוי טובה או ככזה שלא מעריך, אז תנו לי לחדש לכם! אני אסיר תודה למכבי חיפה ולנשיא יענקל'ה שחר ועכשיו אנחנו בצומת. אם המועדון ירצה אותי והכל ילך חלק - אני כאן, אבל אתם יודעים מה זה כדורגל. אני מבין שכולם מדברים ומחפשים כותרות ואקשן ובייחוד עכשיו, כשעונת המלפפונים החלה וכולם רצים לחפש עוד שורה.
אני לא נשבר ולא מתלונן, אני מחויב והשנה הזו היא מבחן ענק עבורי. לא תכננתי להיפצע, אבל זה רק יוציא אותי חזק יותר , בוגר יותר, חד יותר".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully