וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה למוחמד עוואד חוזה לחמש שנים

15.5.2018 / 10:05

למרות הקרדיט הצר, החלוץ במו"מ על חוזה חדש. הערכה: ירצה לברר את מעמדו בקבוצה לפני שיחתום. קראמר נפגש עם אלאך, ישיב על ההצעה בקרוב. המועדון יקבל תמלוגים מהשתתפות אייולפסון במונדיאל, קלאוס נקנס ב-32 אלף שקל בוועדת המשמעת

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה הציעה למוחמד עוואד לחתום על חוזה ארוך טווח, לחמש שנים, במועדון. המשא ומתן בין הצדדים מגיע דווקא על רקע הקרדיט הצר שמקבל החלוץ, שעדיין לא בן 21, לאחרונה. עוואד שותף העונה ב-16 משחקים, אבל פתח בחמישה בלבד, ובסך הכל רשם 519 דקות ליגה העונה וכבש שער אחד. החלוץ, שעל פי שחקנים בקבוצה הציג יכולת טובה באימונים, מסיים חוזה בתום העונה הבאה ועל פי ההסכם הנוכחי יהיה שחקן חופשי בקיץ 2019. ההערכה היא שעוואד ירצה לברר את מעמדו בקבוצה בעונה הבאה לפני שיחתום על החוזה החדש.

עוד בנושא
מכבי חיפה: הקשר הארגנטינאי גסטון חיל רומרו מועמד להצטרף
מכבי חיפה תפנה לטיבי וצדק אם ישוחררו. אלאך החליט: אלברמן נשאר

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יישאר ירוק? עוואד/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הודיעה כי בוועדת המשמעת החלוץ קלאוס נקנס בסכום של 32 שקלים בעקבות העובדה כי נתפס נוהג בשכרות. כזכור, עוד קודם הוחלט כי השחקן יעזוב. השחקן תגובת המועדון: "אנו מייחסים חשיבות עליונה לעיקרון ההתנהלות וההתנהגות של שחקני הכדורגל כדמויות מייצגות ומודלים לחיקוי עבור בני נוער וצעירים. לכן אנו לא נתפשר בדרישות ובעמידה על עקרונות אלו".

החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ישוב להולנד וישיב בקרוב על ההצעה של מכבי חיפה. הוא נפגש עם מוחמד אלאך ופרד רוטן שניסו לשכנע אותו לשחק בישראל. "הסיכויים שיסכים טובים, אבל הכל תלוי בו", אמר מקורב לעסקה אחרי שהחלוץ בילה במלון בתל אביב ושהה גם בחיפה ביומיים האחרונים. השלב הבא של אלאך הוא החתמת קשר אחורי. אחד המועמדים המובילים ברשימה שלו הוא הקשר האחורי גסטון חיל רומרו.

הארגנטינאי בן ה-25 נחשב בתחילת דרכו לכישרון גדול באסטודיאנטס ובסוף 2015 היה על סף מעבר לריבר פלייט - עסקה שלא יצאה לפועל בסופו של דבר. בגזרת הישראלים, חיפה הודיעה לסוכנם של דור אלו ודור מלול, גלעד קצב, כי היא מערכבת את המגעים עם מגנים ישראלים לאור הנטיה שלה להשאיר ארנסט מאבוקה בקבוצה. איתן טיבי ושיר צדק יקבלו פניה אם יעזבו את הקבוצות שלהם. מאז התקרית עם קרויף, מעמדו של טיבי בקבוצה השתנה ולא ברור האם ירצה להישאר במכבי תל אביב. גם צדק עצמו, על פי מקורבים לעסקה, שוקל לא להמשיך בבאר שבע.

בנושא אחר: מכבי חיפה תקבל מפיפ"א נתח מסוים עבור השתתפותו של הולמאר אייולפסון במונדיאל. רוב הכסף יעבור ללבסקי סופיה, אבל חיפה תקבל פיצוי מסוים מתוך 221,780 דולר שמגיעים לבולגרים. על פי פרסומי פיפ"א, כל קבוצה תקבל את המענק עבור כל שחקן שישתתף במונדיאל. בסך הכל, מכבי חיפה צפויה לקבל כמיליון שקל עבור שהותם של אייולפסון וניקיטה רוקאביציה עם נבחרתם בטורניר.

במועדון הוציאו הודעה רשמית בנוגע לתפקידו של פרד רוטן בטוונטה. הייעוץ וחברותו במועצת המנהלים, כך טוענים במועדון, יהיה על בסיס התנדבותי. לטענתם, המאמן לא ימריא להולנד ותפקידו במכבי חיפה לא ייפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully