וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפנה לטיבי וצדק אם ישוחררו. אלאך החליט: אלברמן נשאר

14.5.2018 / 13:08

שני הבלמים ברשימות לעונה הבאה. המנהל הטכני רוצה את הקשר, אך יביא זר בעמדה שלו. לקראת פרסום הסגל שייצא למחנה: מסר הועבר לסוכנו של מאבוקה כי נוטים להשאירו. בן הרוש יתבקש לעזוב

קובי אליהו

מכבי חיפה תפנה לאיתן טיבי או שיר צדק במידה שישוחררו ממכבי תל אביב והפועל באר שבע. השניים נמצאים ברשימות של אלאך לעונה הבאה. עדיין לא ברור האם טיבי יישאר במכבי תל אביב ומה יהיה מעמדו לאור ההתפתחויות האחרונות, אך במכבי חיפה מחפשים בלם ישראלי. בנוסף, במועדון העבירו מסר לסוכנו של ארנסט מאבוקה כי לאחר התייעצות הנטיה היא להשאיר את השחקן בקבוצה.

ההחלטה הסופית, כך על פי אותה שיחה, תתקבל במהלך השבוע, כשאלאך ופרד רוטן יפרסמו את הסגל שייצא למחנה האימונים. בנוסף, מכבי חיפה תבהיר לעאיד חבשי כי לאף אחד משחקני ההגנה שיהיו בסגל בעונה הבאה לא מובטחת חולצת ההרכב. הדבר עשוי לשנות את החלטתו, אך הוא יזומן בכל מקרה לפתיחת האימונים. אם מאבוקה אכן יישאר, עשוי אליסון דוס סנטוס לקבל הודעת שחרור.

עוד בנושא:

רוטן ואלאך כינסו את שחקני מכבי חיפה: "תשכחו מהעונה הזאת". אזולאי יבקש לעזוב?
סוף לעונה הכי גרועה 1976/77: מכבי חיפה גברה 0:2 על רעננה

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בעונה הבאה ישחקו ביחד? טיבי וסלליך/יוסי ציפקיס

בנוסף, במועדון קיבלו החלטה להשאיר את גל אלברמן. הקשר מחזיק בחוזה לעונה הבאה ובכך הם מפריכים את השמועות בנוגע לעתידו של השחקן. בנוסף, במועדון הוחלט להביא שני שחקנים זרים בעמדת הקשר האחורי ושחקן נוסף במרכז השדה. ייתכן מאוד שהשחקן הזה יתופקד בעמדה של רועי קהת ושלומי אזולאי. סוכנו של האחרון ייפגש עם אלאך לאחר שלא שותף אתמול וייתכן שיחליט לעזוב בהמשך.

בנוסף, אלאך החליט כי לא יכלול ברשימת הסגל את עומרי בן הרוש, שיקבל אור ירוק לנהל מש אומתן עם קבוצות אחרות. כל ההחלטות הללו, יש לציין, התקבלו עוד לפני המשחק האחרון אך קיבלו חותמת רק הבוקר, לאחר שיחות שנערכו בעניין לקראת פרסום רשימת הסגל. בנוסף, עומר דמארי יעזוב לגרמניה לאחר שהאופציה עליו לא תמומש. יונתן לוי עשוי לצאת להשאלה. במידה ועומרי גלזר, שכרגע מסרבים לשחררו יעזוב בסופו של דבר (מבוקש בבני יהודה) תיתכן פניה לגיא חיימוב.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully