וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן ואלאך כינסו את שחקני מכבי חיפה: "תשכחו מהעונה הזאת". אזולאי יבקש לעזוב?

14.5.2018 / 7:40

ההולנדים ערכו אסיפת סיכום: "תלמדו ממה שקרה פה העונה". שחקנים סיפרו כי הקשר שלא שותף נראה עצוב בסיום, סוכנו ייפגש עם אלאך. במועדון ממתינים לקראמר. זנטי שוקל שוב לחתום, יימנע מבוררות?

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. אדריאן הרבשטיין
ילמד את הלקח? רוטן/אדריאן הרבשטיין

1. מה רוטן מצהיר?

אחרי כל כך הרבה ספקולציות סביבו, פרד רוטן ביטל אתמול את כל השמועות בנוגע למעבר אפשרי להולנד והודיע בצורה ברורה כי הוא נשאר במכבי חיפה. רוטן מרוצה בארץ הקודש. לאחרונה פרסמנו כי הוא מעורב בבחירת השחקנים הזרים לעונה הבאה, שאחד מהם כבר נחת בארץ. על פי גורמים במכבי חיפה, המאמן צפוי להמשיך לתרגל מעבר בין שתי שיטות גם בעונה הבאה ולהתבסס על הסגל הקיים בתוספת זרים.

אחרי הדיווחים בהולנד לפיהם המאמן עשוי לעבוד במקביל בטוונטה, במכבי חיפה אישרו למאמן להיות חבר במועצת המנהלים. טוונטה הודיעה כי רוטן השיב בחיוב להצעה, אך בחיפה הבהירו כי הרישום אינו מחייב אותו להמריא להולנד וכפי שעשה פעמים רבות העונה, הוא יוכל לייעץ מדי פעם לראשי המועדון ההולנדי בו הוא נחשב לשם דבר, בנוגע לתוכניות שלו.

אתמול, אחרי הניצחון, רוטן ואלאך נכנסו לחדר ההלבשה ודיברו יחד עם השחקנים. "אני מבקש מכולם לנקות את הראש. תשכחו מהעונה הזאת, תלמדו ממה שקרה פה העונה. נשארנו קבוצה אחת לאורך כל העונה הזאת ואני רוצה שנישאר יחידה אחת לקראת העונה הבאה", אמר רוטן. אלאך חזר על דברים דומים.

גם הנשיא יעקב שחר אמר מספר מילים והוסיף: "מאז שאני בכדורגל זאת העונה הכי גרועה של הקבוצה ואסור שדבר כזה יחזור. אסור לפגוע באוהדים שלנו. אני מקווה שהעונה הבאה תהיה שונה".

אז זהו, עוד עונה הסתיימה. הפעם עם המיקום הגרוע ביותר מאז 1976/7 ועם הפרש שערים שלילי זו העונה השניה ברציפות (לא קרה מאז 1973/74), אבל עם תקוות גדולות שאלאך יביא את השינוי בקיץ.

עוד בנושא

סוף לעונה הכי גרועה 1976/77: מכבי חיפה גברה 0:2 על רעננה
ההצעה של מכבי חיפה למיכאיל קראמר: חוזה לשתי עונות
כתב אישום חמור נגד האקס קלאוס בגין נהיגה בשכרות

שלומי אזולאי, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יבקש לעזוב? אזולאי/קובי אליהו

2. אזולאי לא מרוצה, אלברמן נשאר

אחרי תקרית המאחרים בשבוע שעבר, שלומי אזולאי לא שותף אתמול. שחקנים סיפרו כי הוא נראה מדוכדך בסיום והעריכו בזהירות כי הוא עשוי לבקש לעזוב את מכבי חיפה. מהלך כזה עשוי להיות קיצוני מבחינת אזולאי, שהגיע העונה עם לא מעט תקוות, ובמשחקים הספורים שבהם שותף הפיק הרבה יותר מחבריו לקבוצה - שער וששה בישולים. לאזולאי יש חוזה לעונה הבאה ולא ברור מה מכבי חיפה תעשה איתו. ייתכן ובקרוב סוכנו ייפגש עם הקבוצה בעניין והצדדים יחליטו לאן הולכים מכאן.

בניגוד להערכות מוקדמות, גל אלברמן צפוי להישאר עונה נוספת במכבי חיפה. לקשר האחורי יש חוזה והוא מוערך על ידי מוחמד אלאך. למרות זאת, משהו עשוי להשתנות מבחינת המעמד שלו. ההולנדים סבורים שמכבי חיפה זקוקה לקשר אחורי זר ולא בטוח שאלברמן ישחק בעונה הבאה את כמות המשחקים שרשם העונה. לעומתו, עומרי בן הרוש צפוי לקבל שחרור כבר בשבוע הקרוב, מיד לאחר שהצוות המקצועי ישוחח עם השחקנים ביום מרוכז בכפר גלים.

אגב, שחקנים בקבוצה סיפרו כי החלוץ קלאוס שישוב השבוע למולדתו מבלי שנענש, לאחר שקיבל דוח בגלל נהיגה בשכרות, נוהג כרגיל. זה קרה לאחר שעומרי בן הרוש השאיל לו את רכבו עד הטיסה ליוון, לאחר שרישיונו לא נלקח ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי חיפה, קאיו. לילך וייס, מערכת וואלה!
יעזוב אם תימצא לו קבוצה אחרת. קאיו/מערכת וואלה!, לילך וייס

3. מהפכת זרים, מה המטרה בקיץ?

על פי מסר שהעביר אלאך לסוכנים ישראלים וזרים, הוא שוקל להשאיר זר אחד לכל היותר בקיץ, מלבד אטיין ריינן שכבר חתם לעונה נוספת. ההערכה היא שארנסט מאבוקה ישוחרר. קאיו שקיבל אתמול הזדמנות נוספת להוכיח מה הוא שווה אכזב שוב את הצוות המקצועי ובמועדון יאפשר לו ללכת אם ימצא קבוצה שתקלוט אותו. יחד עם זאת, במועדון הדגישו כי אם יצטרכו להמשיך ולהפריש כספים עבור העסקה, כלומר לממן חלק משכרו, הוא לא ישוחרר. כרגע, מלבד אטיין ריינן שחתום ואליסון דוס סנטוס שמתנדנד, לא בטוח שיישארו זרים נוספים. דור מלול, דור אלו ומאור קנדיל הוזכרו בין המועמדים להחליף את מאבוקה.

המטרה בקיץ תהיה לצרף ארבעה זרים בעמדות הללו: קשר אחורי, קשר מרכז שדה, שחקן כנף וחלוץ. החלוץ עשוי להיות מיכיל קראמר, שנמצא בארץ ואמור לעזוב ביממה הקרובה לאחר שהתרשם מהחיים בה. אם יסכים לשחק בארץ, הוא יחתום לשנתיים.

שחקן מכבי חיפה, עמית זנטי. לילך וייס, מערכת וואלה!
יקבל דקות משמעותיות בעונה הבאה? זנטי/מערכת וואלה!, לילך וייס

4. עמית זנטי, לאן?

שבעה משחקים בלבד רשם עמית זנטי מאז ה-26 לאפריל 2017. בשניים מהם בלבד הוא פתח. אחד המשחקים בקבוצת הנוער, ששה בקבוצת הבוגרים. אתמול, הוא ספג את האדום השלישי שלו בזמן כל כך קצר. זנטי סיפר אתמול לחבריו כי הוא משהה כרגע את ההחלטה לפנות לוועדה למעמד השחקן. השער שהבקיע אתמול, כך מתברר, מגיע אחרי שהשחקן חזר לשולחן המשא ומתן עם מכבי חיפה. סיכום עדיין אין, אבל השחקן כבר לא פוסל אפשרות שהועדה תידחה והצדדים יחתמו על הסכם חדש. אם זה יקרה, במכבי חיפה יעניקו לו דקות משמעותיות בעונה הבאה.

יעקב בוזגלו עם אשתו חני. שלומי גבאי
מי ימצמץ ראשון? יעקב בוזגלו/שלומי גבאי

5. מה רוצה יעקב בוזגלו?

לפני מספר ימים טען יעקב בוזגלו בראיון לוואלה! ספורט כי הוא לא מתכוון להמתין למכבי חיפה וימשיך הלאה, כדי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. בוזגלו לא קיבל עדיין הצעה כתובה, אבל במכבי חיפה לא מודאגים - הם טוענים כי ההצעות מקבוצות אחרות אינן רלוונטיות יותר כרגע וכי השחקן רוצה להישאר. אף קבוצה, הם אומרים, לא תוכל לעמוד בתנאים שהמועדון יציע. השאלה היא מי ימצמץ ראשון.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully