וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה של מכבי חיפה לקראמר: חוזה לשנתיים, כפוף להתרשמותו מהמועדון

13.5.2018 / 8:33

החלוץ, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הוא המועמד המוביל של מכבי חיפה להחליף את קלאוס, שיעזוב את ישראל השבוע. יגיע למתקן האימונים וייפגש עם רוטן ואלאך. ביוון טוענים: הירוקים מעוניינת בקשר אטרומיטוס, תיאו וסילאקאקיס

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שנחת בישראל, החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר קיבל הצעה לשנתיים ממכבי חיפה. על מי מקורבים לעסקה, החתימה של ההולנדי כפופה להתרשמותו מהמועדון. מקורבים לעסקה אישרו אמש כי השחקן, שעל מועמדותו לירוקים פורסם בוואלה! ספורט, הוא המועמד הבכיר להחליף את קלאוס בעונה הבאה. על פי אותם מקורות, קראמר קיבל הצעה לשנתיים ובימים הקרובים יסייר במתקן האימונים וייפגש עם מוחמד אלאך ופרד רוטן, אז יקבל החלטה לגבי עתידו במועדון. "מאז שהגיע אלאך רוצה להביא אותו לקבוצה. גם רוטן מאוד התלהב. עכשיו זו בעיקר החלטה שלו", אמרו.

כזכור, בעונה שעברה נחת בישראל המגן הימני פלוריאן קליין, שאחרי שסיכם את תנאיו החליט לא לחתום במועדון. "המקרה שלו הוא שונה, כי לקראמר יש צוות מקצועי שמגיע מאותו רקע ומכיר אותו", אמר מקורב לעסקה. ההחלטה לנסות ולצרף את החלוץ התקבלה לאחר שאלאך חיפש חלוץ "תשע קלאסי", לדבריו, והמליץ להחתימו בשל היכרות מוקדמת בין השניים ובשל הממדים הפיזיים ומשחק הראש שלו שמתאימים למדיניות של המנהל הטכני בעונה הבאה.

קראמר פרסם אתמול "סטורי" בחשבון האינסטגרם שלו מתל אביב, מה שהוביל להערכות כי הגיע לחתום בחיפה - דבר שאושר מאוחר יותר על ידי המועדון. החלוץ ההולנדי (בן 29, 1.96 מטר) הוא יליד רוטרדם, שיחק בוולנדאם ודן האח, ממנה נרכש ב-2015 על ידי פיינורד, אותה אהד בילדותו. בעונה הראשונה בפיינורד כבש 14 שערי ליגה, אך בעונה שעברה ובזו הנוכחית מיעט לשחק, עד שעבר בינואר ליריבה העירונית ספרטה, במדיה כבש שני שערים ובישל שניים נוספים. ב-18 באפריל בעט בפניו של אלכסנדר בוטנר מוויטסה (עוד שחקן שהוזכר כמועמד לירוקים) והורחק לשבעה משחקים. יום לאחר האירוע הזה, ספרטה הודיעה על שחרורו ומאז ניסתה מכבי חיפה להגיע איתו לסיכום לקראת הגעתו לארץ. חיפה מנסה לצרף גם קשר אחורי.

מיכאיל קראמר שחקן פיינורד. GettyImages
מתאים לאלאך. מיכיל קראמר/GettyImages

הערב תארח הקבוצה את הפועל רעננה ומי שיפתח בהרכב הוא קאיו. "זו עוד הוכחה שעדיין לא קיבלנו כל החלטה לשחרר אותו, אבל זאת הזדמנות אחרונה ובהחלט טובה להוכיח שהוא ראוי להמשיך", אמרו אתמול במועדון, שם יקבלו החלטה סופית לגביו בשבוע הבא. נראה כי ההחלטה לגבי קאיו היא בעיקר כלכלית. אם לא תוגש הצעה על השחקן, הוא יישאר כזר השישי של המועדון. לחיפה, בכל מקרה, אין כוונה לשחררו בחינם אחרי סכומי העתק ששילמו עבור העסקה. בניגוד גמור אליו, קלאוס אמור לחזור השבוע ליוון. השחקן נתפס כשהוא נוהג בשכרות, אך פרקליטו דחה את הדיון לחודש יולי ואם יעזוב את מכבי חיפה, כפי שנראה שיקרה עד תחילת האימונים, עונשו לא יהיה תקף מחוץ לישראל.

עומר דמארי, שהמשיך להתאמן בנפרד השבוע, לא יהיה כמובן בסגל למשחק הערב. כזכור, החלוץ קיבל לפני כשבועיים הודעה כי עליו להתאמן בכפר גלים עם מאמן הכושר עדן שדו. גם עומרי בן הרוש צפוי לקבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה. לבן הרוש יש חוזה וחיפה תנסה להעביר אותו לקבוצה אחרת ללא תמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מו אלאך המנהל הטכני של מכבי חיפה. שלומי גבאי
ממשיך לעבוד. אלאך/שלומי גבאי

ביוון מדווחים הבוקר כי מכבי חיפה מעוניינת בקשר אטרומיטוס, תיאו וסילאקאקיס. על פי הדיווח, הירוקים יהיו מוכנים לשלם על היווני בן ה-29 כ-150 אלף יורו ולהציע לו שכר של 220 אלף יורו לעונה לחוזה של שנתיים. וסילאקאקיס, שמשחק בתפקיד של קשר קדמי, כבש העונה ארבעה שערי ליגה ובישל אחד במדי אטרומיטוס, שנחשבת להפתעת העונה ביוון ותשיק בשנה הבאה במוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully