וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה אישרו: הנק פרייזר המועמד המוביל לאימון הקבוצה

1.1.2018 / 8:06

סוכנו של המאמן עשוי לנחות בקרוב בישראל. בעקבות הכישלון: מו אלאך הקפיא את תוכניות הרכש לעונה הבאה ויחתים זר אחד לכל היותר. החלוץ ההולנדי מיכאיל קראמר על הכוונת. הסיבה להמראת בוזגלו להולנד: חוות הדעת האופטימית שקיבל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי ההפסד להפועל עכו, שחקני מכבי חיפה, שעדיין מנסים להתאושש מהכישלון המקצועי העונה, קיבלו מנוחה בת יומיים ויחזרו רק ביום רביעי לערוך את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב.

למרות שהעונה כמעט נגמרה, מוחמד אלאך מתעקש להביא מאמן זר, כששמו של הנק פרייזר עדיין נמצא חזק ברשימות. גורם במכבי חיפה אישר הבוקר כי פרייזר הוא המועמד המוביל: "אם הוא ישוחרר מוויטסה, הוא יגיע". כמו כן, חיפה תערוך פגישה עם סוכנו כדי לקדם את המהלך. כזכור, אתמול פרסמנו כי אלאך עושה מאמצים לצירופו של פרייזר. להולנדי, כך מתברר, יש חילוקי דעות עם הנהלת ויטסה וכעת, במהלך הפגרה בהולנד, הוא עשוי לעזוב.

מועמדים נוספים הוצעו לאלאך, אך נראה כי את השינוי המהותי במדיניות שלו הוא מתכנן דווקא בגזרת השחקנים. בשיחה עם ההנהלה, הודיע ההולנדי כי הוא מקפיא כרגע את רוב התוכניות לגבי החתמות של שחקנים זרים. אלאך הודיע כי אם עד כה תכנן לצרף שני שחקנים זרים, כעת הכוונה היא להחתים לכל היות זר אחד, אם בכלל. ההולנדי החליט כי כרגע עומרי בן הרוש לא יעזוב את הקבוצה וספק אם מגן שמאלי זר יגיע. "מכבי חיפה הבינה שהעונה נגמרה. הם מקשים מאוד בנוגע להחתמת שחקנים זרים. אלאך מתכנן את העונה הבאה כי הוא מבין שאין לו הרבה מה להשיג כרגע", הסביר סוכן שחקנים שעובד עם המועדון. יחד עם זאת, גורמים בתוך המועדון טוענים כי הבאת מאמן זר בשלב כזה תתברר כטעות, משום שעד שיתאקלם וילמד את הסגל, הקבוצה עשויה להסתבך בתחתית. ראוי לציין כי גם רוב מאס מפעיל לחצים על מינוי מאמן, שכן הוא לא רוצה לעמוד על הקווים. במועדון הופתעו מההצעה למנות את מישל פרודום לתפקיד. גורמים בבלגיה טענו אתמול כי הבלגי הוצע לחיפה, אך לאלאך יש מועמדים נוספים ברשימה שלו, כשהנק פרייזר הוא המוביל. "יכול להיות שהוא מעדיף מאמן שעבד איתו, אבל פרודום הוא שם ענק", אמרו.

עוד בנושא

יעקב שחר: "בדרך לאימונים יוסי בניון בכה ובדרך לבנק הוא צחק"
למרות שהעונה נגמרה: אלאך עדיין רוצה את פרייזר, מישל פרודום הוצע
התקווה החדשה של מאור בוזגלו? "סיכוי לקרע חלקי בשתל"

מנהלה המקצועי של מכבי חיפה מו אלאך. ברני ארדוב
חושב על העונה הבאה. אלאך/ברני ארדוב

במקביל, נבחנות אופציות של שחקנים. מכבי חיפה עוקבת אחר מצבו של מיכאיל קראמר, חלוצה ההולנדי של פיינורד (בן 29, 1.96 מטר) שהוצע לקבוצה לאחרונה ומסיים את חוזהו בקיץ הקרוב. אלאך מעריך מאוד את השחקן, שבקיץ הקודם זכה להתעניינות גם מהפועל באר שבע. קראמר, יליד רוטרדם, שיחק בוולנדאם ודן האח, ממנה נרכש ב-2015 על ידי פיינורד, אותה אהד בילדותו. בעונה הראשונה בפיינורד כבש 14 שערי ליגה, אך בעונה שעברה ובזו הנוכחית ממעט לשחק.

אחרי שהפתיע את השחקנים והבהיר להם כי הוא מאמין באלה ששיחקו והוא לא מתכוון לערוך שינויים, אתמול שוחח מאס שוב עם השחקנים וחיזק אותם. "זה המצב כרגע, לא צריך להתייחס לציפיות מסביב, אלא להתחזק מנטלית ולהמשיך הלאה", אמר להם. במקביל, נמשכת הביקורת על בניית הקבוצה בקיץ והעובדה שהשחקנים לא משקיעים מספיק במגרש. "יש כאלה שעושים במכנסיים מול הקהל שלנו בחיפה. מצד שני, אתה רואה את התוצאות במשחקי החוץ ומתברר שזה לא רק לחץ", אמר לנו אתמול גורם במועדון.

כפי שפורסם אתמול, מאור בוזגלו קיבל חוות דעת נוספת מרופא מומחה בבית החולים מאיר הקובעת כי ייתכן שישנו קרע חלקי בשתל. אחרי שאלאך הבחין בתוצאות, הוא לחץ על בוזגלו להמריא מיידית לפגישה עם רופא מומחה בהולנד. בעוד שבצוות הרפואי ניסו ללחוץ על השחקן להמריא ללונדון, בוזגלו מעדיף כרגע להתייעץ עם הרופא עליו המליץ אלאך וכן עם רופא נוסף בברצלונה. "עדיין מוקדם להסיק מסקנות, אבל אם יש קרע חלקי בשתל זה יהיה ממצא שיפתיע את כולם".

עוד לפני שטס, בוזגלו נפגש עם ילד שעבר ניתוח להסרת גידול במוח, והעלה תמונה משותפת איתו ופוסט מרגש לטוויטר. "קרע ברצועה? מיניסקוס? קצת פרופורציות", כתב, "זה איתי המדהים בן 10 והוא אחרי ניתוח להסרת גידול במוח. אז חוץ מזה שהוא קרע אותי בסוני, הוא הצליח לחזק אותי בצורה שבלתי תאמן. איתי, המון בריאות, אין ילדים כמוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עומר דמארי נמצא בספק למשחק הגביע בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. במועדון יאפשרו לקלאוס וקאיו להתאמן ביום רביעי, אחרי שעברו לשיקום במכון לרפואת ספורט. הם ייבדקו ואם יהיו כשירים הם יחזרו לאימונים.

מיכאיל קראמר שחקן פיינורד. GettyImages
אלאך מעריך אותו. קראמר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully