וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהעונה נגמרה: מו אלאך עדיין רוצה את פרייזר, מישל פרודום הוצע

31.12.2017 / 18:10

למרות לחצים מצד גורמים במכבי חיפה לגמור את העונה בצורה הנוכחית, ההולנדי מתעקש על מאמן זר. פרייזר בראש הרשימה אם ישוחרר מוויטסה. גם מאמן ברוז' לשעבר הוצע. דקל קינן נפרד

מנהלה המקצועי של מכבי חיפה מו אלאך. ברני ארדוב
עדיין רוצה להחתים מאמן. אלאך/ברני ארדוב

למרות הלחץ שמופעל על הבעלים יעקב שחר להמשיך את העונה במתכונת הנוכחית, במכבי חיפה מנסים להחתים מאמן זר. המנהל הטכני של הירוקים מו אלאך הבהיר להנהלה כי הוא רוצה לראות את הנק פרייזר בתפקיד, אך בקבוצה מבינים כי לא בטוח שהוא יתפטר מתפקידו בוויטסה על מנת לקבל את התפקיד. "אם זה יקרה והוא יעזוב, הוא יהיה מאמן מכבי חיפה", אמר גורם הבקיא בפרטים. מנגד, מקורות בבלגיה טוענים כי בסוף השבוע הוצע לקבוצה המאמן מישל פרודום. פרודום, 58, אימן את ליאור רפאלוב בסטנדרט ליאז', גנט, טוונטה, אל שבאב וקלאב ברוז', שם עבר תחת הדרכתו שחקן הקבוצה לשעבר.

בלי קשר לכך, דקל קינן ממשיך במסע הפרידה שלו ממכבי חיפה ויממה לאחר הטקס שנערך לכבודו לפני המשחק מול הפועל עכו, פרסם הבלם הוותיק ציוץ בטוויטר בו נכתב: "לכל הירוקים, תודה ענקית על הכבוד שחלקתם לי אתמול מהנשיא, ההנהלה, השחקנים, הצוות ודרך האוהדים ביציע עם השלט הנפלא וכלה באחרוני האוהדים ביציע ובבית. הלב שלי ירוק, תמיד היה ותמיד יהיה. אוהב אתכם גם מרחוק".

דקל קינן נפרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully