וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: כתב אישום חמור נגד קלאוס בגין נהיגה בשכרות

11.5.2018 / 12:54

שוטרים שערכו בדיקה שגרתית לשחקן ליד קיסריה ב-19 באפריל נדהמו לגלות כי בגופו נמצאה כמות אלכוהות של פי 3 מהמותר. ממכבי חיפה נמסר: "במועדון יש כללי התנהגות ומוסר ברורים"

קלאוס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עונת הבלהות נמשכת. קלאוס/ברני ארדוב

עונת הבלהות של קלאוס במכבי חיפה נמשכת: החלוץ היווני המאכזב נתפס לפני כשלושה שבועות כשהוא נוהג בשכרות. זה קרה ב-19 באפריל, לאחר יום העצמאות, כאשר סמוך לשעה 23:20, בצומת קיט ושיט ליד קיסריה, עצרו שוטרים שהיו בפעילות שגרתית את רכבו של השחקן, בו נהג כשלצדו חברו.

השוטרים הבחינו בריח שנדף מפיו של השחקן היווני והחליטו לבצע בדיקת שכרות. בבדיקה נדהמו השוטרים לגלות כי בגופו נמצאה כמות של 780 מיקרוגרם של אלכוהול, כמעט פי שלושה מהמותר בחוק (290). השחקן עוכב במקום, רכבו נלקח ובחקירתו סיפר לשוטרים כי חזר מבילוי במסיבה בקיסריה וכי אינו שתה אלכוהול בכמות כזו. ההונדה הלבנה של קלאוס, רכב שמספק לו בעצם המועדון, הוחרמה על ידי המשטרה, אך רשיונו לא נלקח, בניגוד לנהוג במקרים בהם נמצאת רמת אלכוהול כזו בדם.

כעבור כשבועיים, הוגש נגדו כתב האישום לבית משפט השלום בחדרה, אולם השחקן לא הגיע בפועל לבית המשפט מכיוון שהדיון בעניינו נדחה לחודש יולי, לבקשת סנגורו. עורך דינו רותם כהן אמר על הפרשה: "אנו נמצאים בראשית ההליך, מושכלות יסוד הן כי בשלב זה חזקת החפות לצידו ואנו צריכים להיות זהירים לפני שאנו מתייגים את השחקן בטרם הוכרע דינו"

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אנחנו לומדים את המקרה. במכבי חיפה יש כללי התנהגות ומוסר ברורים כשנדע את כל הפרטים, נגיב ונטפל".


עוד בנושא:

מכבי חיפה תאשר לפרד רוטן להיכלל במועצת המנהלים של טוונטה
בלגויה מילבסקי מונה למאמנה החדש של מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully