וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגויה מילבסקי מונה למאמנה החדש של מ.ס. אשדוד

11.5.2018 / 12:23

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אשדוד החליטה ללכת על מאמן זר ומינתה את המאמן המקדוני שסיים את עבודתו כמאמן מקדוניה הצעירה: "אני שמח לחזור למקום שהוא כמו הבית השני שלי"

בלגויה מילבסקי, מאמן מ.ס. אשדוד.
המאמן החדש של אשדוד. בלגויה מילבסקי

כפי שפורסם אתמול בלעדית בוואלה! ספורט, החליט ג'קי בן זקן למנות מאמן זר והבוקר בישרה מ.ס. אשדוד על מינויו של בלגויה (בובי) מילבסקי. זאת לאחר שהוא ביקש לסיים את עבודתו כמאמן הנבחרת הצעירה של מקדוניה, עמה הוא העפיל אשתקד לטורניר היורו לראשונה בתולדותיה.

מילבסקי יגיע לאשדוד ביחד עם עוזרו רוברט סטבינוסקי והוא סיכם לשתי עונות במועדון שעבר עונה קשה בתחתית ליגת העל. מילבסקי הוא דמות מוכרת בכדורגל הישראלי, לאחר ששיחק שלוש שנים בשורות מ.ס. אשדוד בין השנים 2001 ל-2004, במהלכן רשם למעלה מ-120 הופעות, כבש שלושה שערים והשתתף במשחקי האינטרטוטו של הקבוצה.

מילבסקי, שיהיה המאמן הזר השני בלבד של הקבוצה אחרי ג'ון גרגורי האנגלי, אמר הבוקר לאתר הרשמי: "אני מאד שמח לחזור למקום שהוא כמו הבית השני שלי. עברתי פה את אחת התקופות היפות בקריירה שלי ואני מאד אוהב את העיר אשדוד בכלל ואת מ.ס. אשדוד בפרט. אני מחכה כבר להתחיל לעבוד ומשוכנע שנוכל להצליח ולהצעיד את המועדון הזה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully