וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תאשר לפרד רוטן להיכלל במועצת המנהלים של טוונטה

9.5.2018 / 10:42

במועדון יזמו שיחה עם המאמן שהבהיר שמדובר ב"תפקיד לשם כבוד" בלבד, ללא צורך בנסיעה להולנד. רוטן ואלאך יפרסמו בקרוב את הסגל שיישאר בעונה הבאה. הירוקים אישרו: המאחרים לא ייקנסו

יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, קיבל הצעה רשמית מטוונטה לשמש כחבר במועצת המנהלים, או בשמה "המועצה המפקחת". בעקבות הפרסומים האחרונים, במועדון שוחחו עם המאמן על מנת לדעת מהי מהות התפקיד ואם קיימת הצעה כזאת. רוטן הבהיר להנהלה כי הוא קיבל הצעה כזו, אך עדיין לא השיב לה. בכל מקרה, הוא הסביר, לא מדובר בתפקיד נוסף שיצריך ממנו הגעה פיזית להולנד, כפי שדווח בחלק מכלי התקשורת, אלא במעין "חבר כבוד" ברשימת חבר מועצת המנהלים, שכל תפקידו הוא לעזור למועדון לגייס כסף מגורמים חיצוניים וכן להתייעץ עימו מדי פעם בנושאים שונים שעולים על הפרק. לאור השיחה הזאת, בחיפה לא מתנגדים שייכלל ברשימת מועצת המנהלים. "רוטן ייעץ לטוונטה גם במהלך העונה חולפת, כך שאין שינוי ממשי ביחס למה שעשה קודם לכן", אמר מקורב למאמן.

פרד רוטן מכבי חיפה. לילך וייס,
"רוטן ייעץ לטוונטה גם במהלך העונה חולפת"/לילך וייס

במועדון אישרו את הפרסום אמש (שלישי) לפיו הוחלט לא לקנוס את חמשת השחקנים שאיחרו להתכנסות לקראת המפגש מול סכנין. השחקנים, לפחות רובם, ייכללו בסגל הקבוצה, אך חלק מהם לא יפתח בהרכב. ארנסט מאבוקה ורז מאיר אמורים להמשיך לפתוח כמגנים מול הפועל רעננה. כזכור, בשבוע שעבר התברר כי עומרי גלזר גמר את העונה ולכן לא נכלל בסגל. הוא סובל מדלקת בכתף אך יהיה כשיר, כמובן, לפתיחת העונה הבאה. במכבי חיפה הבהירו כי גלזר לא יושאל לאף קבוצה אחרת. האפשרות היחידה שיעזוב היא במידה ויימכר, אפשרות שנראית פחות ריאלית כרגע. יחד עם זאת, לא בטוח שהשוער יסכים להישאר בקבוצה אם יהיה שוער שני ושיחה צפויה להתקיים בין הצדדים בתום העונה.

בשבוע הבא תתכנס הנהלת הקבוצה עם המאמן פרד רוטן והמנהל הטכני מו אלאך, ששוהה בהולנד. לאחר הפגישה אמורה להתקבל החלטה לגבי הסגל שימשיך בעונה הבאה. ייתכן מאוד שההחלטה לגבי קאיו לא תתקבל, משום שבמועדון הוחלט שיישאר בסגל כל עוד לא הגיעה הצעה אחרת. מי שעשוי לקבל הודעת שחרור הוא עומרי בן הרוש. גם קלאוס וגיורגי קוסטדינוב יקבלו אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. כפי שהיה ברור עוד בינואר, האופציה על עומר דמארי לא תמומש והוא צפוי להתחיל בשבוע הבא בשיחות עם לייפציג לגבי עתידו במועדון. בעיתון הפורטוגלי "רקורד" דווח אתמול כי הקבוצה מתעניינת בחלוץ נבחרת קוסטה ריקה וספורטינג ליסבון, בריאן רואיס, שהוזכר כמועמד גם בשנה שעברה. במועדון טוענים כי השחקן אינו מועמד.

כאות הוקרה למנויים הוותיקים של הקבוצה, יעלו השחקנים אל כר הדשא למשחק מול רעננה כשהם לובשים חולצה מיוחדת עליה הודפסו שמותיהם של האוהדים שמנויים עשר שנים ומעלה. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "האוהדים הם המשאב היקר ביותר למועדון. לאורך כל העונה הם תומכים בנו ללא תנאי. זוהי הזדמנות נהדרת לומר להם תודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חולצה מכבי חיפה הוקרה לאוהדים. אתר רשמי
חולצת ההוקרה לאוהדים/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully