וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קראמר התרשם לטובה מישראל. אור ירוק לבן הרוש לחפש קבוצה

16.5.2018 / 10:15

החלוץ ההולנדי ממתין להצעה הרשמית ואז יודיע האם יצטרף. אלאך, שלוחץ עליו להסכים, התבשר כי הוא רשום בסגל רוטרדם ועונש ההרחקה יימחק. בעיה לגבי המגן: אף קבוצה לא מוכנה לשלם את שכרו. איולפסון נמכר

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר התרשם מישראל לטובה ושוקל לחתום במכבי חיפה, כך מדווחים מקורבים לעסקה. על פי אותם מקורות, מכבי חיפה טרם העבירה את ההצעה הכספית לחלוץ, אך הוא נפגש עם מוחמד אלאך ושמע ממנו על התכניות לעונה הבאה. בהולנד טוענים שקראמר מחכה להצעה רשמית, אבל מבהירים כי סוגיה אחת במשא ומתן כבר נפתרה. מתברר כי ספרטה רוטרדם החליטה לבטל את ההסכם איתו אחרי ההרחקה, אבל בתנאים מיוחדים: השחקן הסכים לוותר על חלק משכרו (מקבל משכורת חלקית עד 1 ביולי) ובתמורה הקבוצה השאירה אותו רשום בסגל, כך שהוא מרצה העונה את עונש ההרחקה שלו (שבעה משחקים) ויכול לשחק בקבוצה הבאה החל מהמחזור הראשון. אלאך, מתברר, התבשר על העניין הזה במהלך השיחה עם השחקן.

עוד בנושא

מכבי חיפה הציעה למוחמד עוואד חוזה לחמש שנים
אלאך אישר: רוטן ייעץ לטוונטה ללא מחויבות ולא ימריא להולנד

הולמאר איולפסון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מכבי חיפה לא תקבל מענק על השתתפותו במונדיאל. הולמאר איולפסון/אדריאן הרבשטיין

החלוץ מוחמד עוואד יוזמן בקרוב לשיחה על עתידו במועדון. אחרי שקיבל הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח, במועדון יבהירו לו כי הם רוצים שיישאר בסגל, אך החלוץ רוצה להבטיח שיוכל לקבל דקות משחק, אחרת יבקש לעזוב. חיפה הבהירה לעומרי בן הרוש כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. בקרוב תיערך שיחה עם סוכנו אבי נימני כדי למצוא פתרון לסוגיה. בן הרוש משתכר 180 אלף יורו לעונה ואף קבוצה בליגת העל לא מוכנה לשלם את החוזה הזה.

מכבי חיפה מכרה את הולמאר איולפסון ללבסקי סופיה תמורת חצי מיליון יורו. המנכ"ל אסף בן דב ניהל את המגעים למכירתו. מכבי חיפה תשמור 30 אחוז מכרטיסו, שנרכש בעבר במיליון יורו. מכיוון שהמכירה הושלמה אתמול, חיפה לא תקבל מענק חלקי עבור השתתפות הבלם במונדיאל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully