וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאך אישר: רוטן ייעץ לטוונטה ללא מחויבות ולא ימריא להולנד

15.5.2018 / 10:04

אחרי שאישרה לפרד רוטן לייעץ לטוונטה במקביל לעבודתו במכבי חיפה, המנהל הטכני מסביר: "בהתחשב בעברו המפואר בטוונטה, לקח על עצמו תפקיד מייעץ חיצוני על בסיס התנדבותי ובמידת הצורך"

קובי אליהו

עכשיו זה סופי: המנהל הטכני של המועדון מוחמד אלאך אישר את הידיעה בוואלה! ספורט לפיה המאמן פרד רוטן ייעץ לטוונטה, אך התפקיד יהיה התנדבותי וללא מחויבות, ללא צורך בנסיעה להולנד. כזכור, ביום רביעי האחרון התברר כי מכבי חיפה אישרה לרוטן לקבל עליו את המעורבות בטוונטה בתנאי שהתפקיד לא יפגע בעבודה במכבי חיפה. אלאך התייחס לכך הבוקר ואמר: "העונה הגיעה לסיומה ומבחינתנו הדבר החשוב ביותר הוא להתמקד בעתיד. הנחת היסוד, על פי רצון שני הצדדים, היא להמשיך את שיתוף הפעולה עם פרד רוטן ולהפוך את הנושא לפורמאלי בימים הקרובים. אחרי זה, כל תשומת הלב תופנה לבניית הסגל לקראת העונה הבאה".

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית: חיפה אישרה לרוטן לייעץ מבלי לטוס להולנד
הקשר הארגנטינאי גסטון חיל רומרו מועמד להצטרף
מכבי חיפה תפנה לטיבי וצדק אם ישוחררו. אלאך החליט: אלברמן נשאר

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעבוד בשני תפקידים במקביל. פרד רוטן/אדריאן הרבשטיין

"בימים האחרונים פורסמו ידיעות שונות הקשורות לפרד וקבוצת נעוריו, טוונטה. פרד רוטן היה שחקן, מנהל טכני ומאמן ראשי בקבוצת טוונטה. הוא ציין בעבר כי לא משנה אילו תוצאות תשיג טוונטה, הוא בכל מקרה יישאר אצלנו במועדון, במכבי חיפה", הוסיף אלאך. "בהתחשב בעברו המפואר בטוונטה, הוא הסכים לקחת על עצמו תפקיד של מייעץ חיצוני על בסיס התנדבותי בלבד ורק במידת הצורך וללא מחויבות". עוד הדגיש, כי בניגוד לפרסומים השונים הייעוץ יינתן ללא שכר, מתוך רצון לסייע למועדון בו גדל. בנוסף, המאמן אינו מחויב בשום תנאי לטוונטה ולא אמור במהלך העונה לטוס לארצו לצורך התפקיד.

בחיפה הדגישו כי מדובר בתפקיד שכיח בכדורגל ההולנדי. "חוס הידינק שימש כיועץ בצ'לסי בזמן שעבד כמאמן ראשי בנבחרת אוסטרליה. יוהאן קרויף המנוח ייעץ לאייאקס תוך כדי עבודתו כמאמן ראשי בברצלונה", הסבירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully