וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה התנתה חלק מהחוזה של בוזגלו במספר ההופעות בליגה

17.5.2018 / 15:35

לפי ההצעה, הקשר שהרוויח 450 אלף דולר יוכל להרוויח סכום נמוך יותר אם ירשום מספר מינימלי של משחקים. מהמועדון נמסר: "מקווים שיסכים להמשיך איתנו". נדחתה תביעת מכבי פתח תקוה בנושא דוס סנטוס, התקדמות בגזרת מיכיל קראמר: המועדון הגיש הצעה רשמית

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה התנתה חלק מהחוזה של מאור בוזגלו במספר ההופעות שלו בליגה. העובדה הזאת היא אחת הסיבות לפערים בין הצדדים, שנמשכים בתקופה האחרונה מאז החלו הדיונים על החוזה החדש שלו בקבוצה. בוזגלו הרוויח כ-450 אלף דולר בחוזה המקורי שלו בחיפה, שהתבטל בעקבות הפציעה שלו. כעת, מכבי חיפה מציעה לשלם לו כמחצית מהסכום כשיובטח לו מענק שמן שיותנה במספר הופעות מינימלי. ממכבי חיפה נמסר הבוקר בתגובה: "אנחנו מאוד רוצים ואוהבים את מאור. הצענו לו הצעה מכובדת מאוד. מקווים שיסכים להמשיך איתנו". יש לציין כי מכבי חיפה העמידה לרשות בוזגלו תנאים נלווים נוספים ובמקרה שיחתום ויחזור לשחק יוכל להרוויח סכומים דומים לחוזה הישן.

"כמה שלא אנסה, אני עדיין אהיה נתון לחסדי התקשורת שתוציא את השחקן ככפוי טובה או ככזה שלא מעריך, אז תנו לי לחדש לכם! אני אסיר תודה למכבי חיפה ולנשיא יענקל'ה שחר ועכשיו אנחנו בצומת", אמר בוזגלו אתמול. "אם המועדון ירצה אותי והכל ילך חלק - אני כאן, אבל אתם יודעים מה זה כדורגל. אני מבין שכולם מדברים ומחפשים כותרות ואקשן ובייחוד עכשיו, כשעונת המלפפונים החלה וכולם רצים לחפש עוד שורה".

עוד בנושא
בית"ר ירושלים: "טביב נמצא בשלב ה'תחזיקו אותי'". האופציות על וארן וסילבסטר ימומשו
ערן לוי שוב רומז: ייתכן שלא אשאר במכבי נתניה בעונה הבאה
המאמן הבא של מכבי תל אביב התבקש לצפות במשחקים של איתי שכטר

מאור בוזגלו ראיון לתוכנית "טוכמן וחמי" 6.5.18. קובי אליהו
"מאוד אוהבים את מאור". בוזגלו/קובי אליהו

אחרי שורת ההחלטות שהתקבלה השבוע, בין היתר ההחלטה להשאיר את ארנסט מאבוקה וגל אלברמן, לתת אור ירוק לעומרי בן הרוש לחפש קבוצה ולקדם את המשא ומתן עם החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר, מקורבים לעסקה מספרים כי לשחקן הוגשה הצעה רשמית. אם אכן ייתן אור ירוק למהלך, קראמר יחתום לשנתיים במכבי חיפה. במועדון ממשיכים לחפש גם קשר אחורי. מוחמד עוואד יוזמן השבוע לפגישה נוספת בנוגע לעתידו. כזכור, מכבי חיפה הציעה לחלוץ חוזה חדש לחמש שנים. עוואד יסיים חוזה במועדון בקיץ הבא, אבל רוצה לדעת קודם האם המועדון בונה עליו לעונה הבאה. עם סינטאיהו סלליך, שדורש לפתוח את החוזה שלו, עדיין לא נרשמה כל התקדמות.

בעניין אחר, מכבי חיפה הודיעה היום שתביעתה של מכבי פתח תקוה על סך 2.7 מיליון שקל בנושא אליסון דוס סנטוס נדחתה. הבורר מטעם ההתאחדות לכדורגל, צבי רויזן, דחה על הסף את תביעתה של פתח תקוה בעניין נזקים שכביכול נגרמו לה בשל חתימת השחקן במכבי חיפה. בנוסף קבע הבורר כי על פתח תקוה לשלם לחיפה את הוצאות המשפט. עורך דין המועדון, אודי שוכטוביץ', אמר לאתר הרשמי: "אנו מברכים על דחיית התביעה. מדובר בתביעה שמנוגדת לכל כללי היסוד של תקנוני ההתאחדות וכל החלטה אחרת היתה שגויה".

(עדכון ראשון: 8:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully